  • 51. Data: 2012-11-11 18:42:00
    Temat: Re: Nowe stawki za badanie techniczne
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 11 Nov 2012 00:02:33 +0100, Filip napisał(a):

> [...]

    No zacytuj, brakło rozumku, Filipku?

    > Gdzie, zacytuj, jak napisałem :D

    > A oprócz tego, coś zasadnego potrafisz napisać, czy jak zwykle
    > wymądrzasz się i racji przyznać nie potrafisz? Nic się nie zmieniłeś.

    Racja, nie potrafię przyznać racji debilowi, który jej nie ma, choćby
    bardzo głośno wołał, że ją posiada :D

    --
    ___________ (R)

  • 52. Data: 2012-11-11 23:57:09
    Od: Filip <b...@m...pl>

    > No zacytuj, brakło rozumku, Filipku?

    > Racja, nie potrafię przyznać racji debilowi, który jej nie ma, choćby
    > bardzo głośno wołał, że ją posiada :D

    Ależ Ty jesteś głupi.

  • 53. Data: 2012-11-12 10:19:50
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-11-04 08:27, Shrek pisze:

    > Ludzie, czy was do reszty powaliło? W zasadzie jedynym co jest do sprawdzenia, to
    czy ma światełko, hamulec (i co bez sensu dzwonek). Do czego tu badania techniczne

    Do niczego.

    > "rozwinięta uznawalność w ocenie czynu przez Policję"?

    No właśnie policja ma sprawdzić, czy ten hamulec działa. Uznaniowo, czyli na zdrowy
    rozsądek,
    bez precyzowania siły hamowania, albo ile lampka ma mieć lumenów...

    > Ja nie mogę, Komisja Europejska czy jak się nazywają ci od marchewkowych owoców to
    przy was pikuś;)

    Ale to właśnie w krajach anglosaskich jest często uznaniowe, w oparciu o "common
    sense" działanie
    policji, a nawet sądów. W przeciwieństwie od niepotrzebnie szczeółowych kodyfikacji
    na kontynencie.
    I działa to sprawnie i wielokrotnie szybciej - kwestia kultury.

  • 54. Data: 2012-11-12 10:26:03
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-11-04 13:31, Shrek pisze:

    > Zawsze. Jak wytłumaczysz fakt, że wielokrotnie mijałem policmajstrów bez lampki (w
    dzień) i mimo to mandatu nie dostałem?

    Całkiem słusznie uznali, że wykroczenie to (brak światełka w dzień) jest tak
    minimalne, że niewarte ścigania.

    Dlatego właśnie uznaniowość jest dobra...

  • 55. Data: 2012-11-16 22:50:16
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 11 Nov 2012 23:57:09 +0100, Filip napisał(a):

    > Ależ Ty jesteś głupi.

    Pewnie :D Bardzo głupi jestem. Cieszę się, że tak mądry człowiek jak Ty to
    zauważył :D :D :D

    --