eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowe tarcze a konieczne toczenie › Re: Nowe tarcze a konieczne toczenie
  • Data: 2014-09-04 01:31:47
    Temat: Re: Nowe tarcze a konieczne toczenie
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam>

    >
    >> Możliwe to że tarcze się tak ciągle wichrują? Poprzednie fabryczne
    >> starczyły na prawie 100 kkm.
    >
    > Po wymianie klocków/tarcz zawsze trzeba je dotrzeć.
    > Instrukcja mówi o jeździe 200-300km bez mocnego hamowania żeby klocek
    > ułożył się z tarczą.
    >
    > Wielu ludzi tuż po wyjechaniu z warsztatu na nowym klocku pierwsze co
    > robią, to gaz do dechy i awaryjne hamowanie żeby sprawdzić czy wszystko w
    > porządku.
    > W tym momencie klocek dotyka tarczy nierówno, w skrajnym wypadku nawet w
    > jednym punkcie, powodując powstanie na tarczy prążka ogromnej temperatury
    > i uszkodzenie jej które wyjdzie niekoniecznie od razu, a właśnie z
    > opóźnieniem.

    W jaki niby sposób okrężne uszkodzenie tarczy miałoby przełożyć się na
    zwichrowanie ?

    > ...
    > Odpowiednio zamontowane i dotarte tarcze nie powinny skrzywić się nigdy,
    > nawet jak je będziesz grzał do 600C, a potem gasił w kałużach.

    O to to. Tzn ja nie sądzę by w kałużach się nie mogły skrzywić, ale jednak
    trochę pecha trzeba mieć by tak się stało.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: