    From: dizel <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nowe taryfy w Plusie na kartę
    Date: Thu, 18 Sep 2014 11:38:58 +0200

    On Thu, 18 Sep 2014 11:19:02 +0200, Poldek <p...@i...pl>
    wrote:

    >W jakim sensie "prawie" dorównał?
    >Nie przestudiowałem dokładnie oferty konkurencji, ale 25 za no-limit to
    >chyba najtaniej? Inni mają chyba to za 29.

    Weż pod uwagę że ten "no limit" za 25zł obejmuje tylko rozmowy na
    komórki, nie obejmuje stacjonarnych. Jak dzwonisz trochę na
    stacjonarne to płacisz 29gr/min dodatkowo, do tego sms kosztuje 19gr.
    Choćby w play mini max masz za 29zł no limit ze stacjonarnymi, sms
    9gr. Korzystając z jednodniowych promocji doładowań które przynajmniej
    raz w miesiącu się pojawiają taniej to wychodzi.

    >Ale zresztą nie ma o co kopii kruszyć, dzisiejsze ceny rozmów są
    >śmieszne i dziwią mnie ludzie, którzy długie godziny analizują "czy
    >Plej, czy inny srej, a chodzi o różnicę 1,5 zł/mies... :-)

    Czasem warto przeliczyć i się zastanowić bo można trochę zaoszczędzić.
    Ofert jest sporo, jest w czym wybierać na szczęście.