  • 1. Data: 2014-09-18 10:21:23
    Temat: Nowe taryfy w Plusie na kartę
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Wygląda na to, że parę dni temu Plus wprowadził nowe taryfy w Plusie na
    kartę (dawniej znanym jako Simplus) i co - nikt się nie podnieca?
    Parę lat temu, to byłby szok.
    W skrócie:
    - rozmowy bez limitu do wszystkich komórkowych = 25 zł/mies.
    - rozmowy i SMSy do wszystkich komórkowych = 30 zł/mies.

    Czego chcieć więcej?

  • 2. Data: 2014-09-18 11:04:44
    Temat: Re: Nowe taryfy w Plusie na kartę
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 18 Sep 2014 10:21:23 +0200, Poldek <p...@i...pl>
    wrote:

> [...]
    >- rozmowy bez limitu do wszystkich komórkowych = 25 zł/mies.
    >- rozmowy i SMSy do wszystkich komórkowych = 30 zł/mies.

    Wprowadził też nową markę Plush, było na grupie parę dni temu.
    Jak na plusa to prawie dorównał do konkurencji, poza tym nic
    ciekawego.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2014-09-18 11:19:02
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    dizel wrote:

    > Wprowadził też nową markę Plush, było na grupie parę dni temu.
    > Jak na plusa to prawie dorównał do konkurencji, poza tym nic
    > ciekawego.

    W jakim sensie "prawie" dorównał?
    Nie przestudiowałem dokładnie oferty konkurencji, ale 25 za no-limit to
    chyba najtaniej? Inni mają chyba to za 29.

    Ale zresztą nie ma o co kopii kruszyć, dzisiejsze ceny rozmów są
    śmieszne i dziwią mnie ludzie, którzy długie godziny analizują "czy
    Plej, czy inny srej, a chodzi o różnicę 1,5 zł/mies... :-)

    Tak więc w obecnej ofercie Plusa chodzi moim zdaniem właśnie o to, aby
    nie odstawać od innych, bo schodzenie z cenami z 29 na 25, to już jest
    aptekarstwo. A ludzie używają tej, czy innej sieci przede wszystkim
    dlatego, że kiedyś jej używali i nadal używają, albo dlatego, że kiedyś
    jej używali i coś im tam nie podpasowało 6 lat temu, więc już "nigdy
    więcej Ery" itp.

  • 4. Data: 2014-09-18 11:25:25
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2014-09-18 o 10:21, Poldek pisze:

    > - rozmowy bez limitu do wszystkich komórkowych = 25 zł/mies.
    > - rozmowy i SMSy do wszystkich komórkowych = 30 zł/mies.
    >
    > Czego chcieć więcej?
    Tyle, że to już nie jest właściwie pre-paid, bo płacisz z góry i gdy nie
    wykorzystasz (czyli nie wygadasz w danym miesiącu tych 25zł/0.19zł=
    ok.132 minut) przepada jak abonament.
    W typowym pre-paid możesz raz zapłacić dużo a potem przez kilka miesięcy
    wcale lub bardzo mało. Tutaj musisz korzystać ja z abonamentu.

  • 5. Data: 2014-09-18 11:38:58
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 18 Sep 2014 11:19:02 +0200, Poldek <p...@i...pl>
    wrote:

    >W jakim sensie "prawie" dorównał?
    >Nie przestudiowałem dokładnie oferty konkurencji, ale 25 za no-limit to
    >chyba najtaniej? Inni mają chyba to za 29.

    Weż pod uwagę że ten "no limit" za 25zł obejmuje tylko rozmowy na
    komórki, nie obejmuje stacjonarnych. Jak dzwonisz trochę na
    stacjonarne to płacisz 29gr/min dodatkowo, do tego sms kosztuje 19gr.
    Choćby w play mini max masz za 29zł no limit ze stacjonarnymi, sms
    9gr. Korzystając z jednodniowych promocji doładowań które przynajmniej
    raz w miesiącu się pojawiają taniej to wychodzi.

    >Ale zresztą nie ma o co kopii kruszyć, dzisiejsze ceny rozmów są
    >śmieszne i dziwią mnie ludzie, którzy długie godziny analizują "czy
    >Plej, czy inny srej, a chodzi o różnicę 1,5 zł/mies... :-)

    Czasem warto przeliczyć i się zastanowić bo można trochę zaoszczędzić.
    Ofert jest sporo, jest w czym wybierać na szczęście.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-09-18 11:41:08
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 18 Sep 2014 11:25:25 +0200, Skylla <s...@n...op.pl>
    wrote:

    >Tyle, że to już nie jest właściwie pre-paid, bo płacisz z góry i gdy nie
    >wykorzystasz (czyli nie wygadasz w danym miesiącu tych 25zł/0.19zł=
    >ok.132 minut) przepada jak abonament.

    W plusie minuta kosztuje 29gr.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2014-09-18 12:13:56
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-09-18 10:21, Poldek pisze:

> [...]
    > - rozmowy bez limitu do wszystkich komórkowych = 25 zł/mies.
    > - rozmowy i SMSy do wszystkich komórkowych = 30 zł/mies.

    Pakietu danych ?

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 8. Data: 2014-09-18 13:51:55
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Chris wrote:

    > Pakietu danych ?

    Pakiety danych też tam są.
    Podstawowy pakiet z rozmowami do komórkowych bez limitu, SMSami do
    komórkowych bez limitu i 500 MB danych -> 35 zł/mies.
    Jak dla mnie to jest wypas za cenę paru biletów tramwajowych.

    Spoglądam wstecz i się dziwię, jak to możliwe, że obecnie ludzie marudzą
    na coś takiego, a jeszcze parę lat wstecz było naliczanie za każdą
    rozpoczętą minutę i wiele osób buliło rachunki za komórkę rzędu 290 zł/mc...

  • 9. Data: 2014-09-18 13:58:48
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-09-18 13:51, Poldek pisze:

    > Pakiety danych też tam są.
    > Podstawowy pakiet z rozmowami do komórkowych bez limitu, SMSami do
    > komórkowych bez limitu i 500 MB danych -> 35 zł/mies.

    Cena ciekawa tylko nie dla mnie bo za mały pakiet danych.

    > Jak dla mnie to jest wypas za cenę paru biletów tramwajowych.

    Nie wiem co to tramwaj i bilet :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 10. Data: 2014-09-18 14:15:47
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 18 Sep 2014 13:51:55 +0200, Poldek <p...@i...pl>
    wrote:

> [...]
    >na coś takiego, a jeszcze parę lat wstecz było naliczanie za każdą
    >rozpoczętą minutę i wiele osób buliło rachunki za komórkę rzędu 290 zł/mc...

    1. Marudzą bo nie każdy potrzebuje no limitu.
    2. Praktycznie wszystkie sieci poszły w stronę tego że dajemy za jakąś
    sumę pakiet w którym mamy rozmowy/smsy/dane. Wiadomo o co chodzi,
    część ludzi tego nie potrzebuje i nawet jeśli wykorzysta tylko trochę
    to reszta przepada i sieć dzięki temu zarabia.
    3. Tak jak ktoś już wspomniał teraz oferty na kartę to już praktycznie
    są oferty na kartę abonamentowe. Nie mam danych dokładnych ale można
    przyjąć że taki prepaidowiec miesięcznie wydawał wcześniej w ofercie
    na kartę max 15zł (doładowanie za 50 na 3 miesiące). Teraz te pakiety
    przeważnie są droższe.
    Czy to dobrze czy to źle to nie wiem, bo każdy potrzebuje czego
    innego.