    Subject: Re: Nowe ubezpieczenie OC
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Tue, 11 Apr 2017 22:29:42 +0200

    W dniu 2017-04-09 o 19:50, cef pisze:

    > I ta wieś czyniła zawsze cuda. Dziecko mam jedno, ale już dorosłe i
    > samodzielne
    > i sprawdzałem to już kiedyś ile dzieci bym nie podał składka się u mnie
    > nie zmienia -
    > bardziej decyduje wiek kierowcy.

    Nie mogłem dłużej czekać, bo potem zapomnę i albo zostanę ze starą polisą,
    albo w ostatniej chwili coś kupię zapomnę wypowiedzieć i będę miał dwie :-)

    Zdecydowałem się na Avivę, ale powiem szczerze, że nie rozumiem ich
    polityki.
    Zaproponowali mi 1480zł, więc stwierdziłęm, że dla 70zł, to chyba mi się
    nie chce nic ruszać. Ale miła Pani oznajmiła, że jak zapłacę kartą, to
    daje mi jeszcze 100zł taniej.
    A to już było ok 180zł mniej czyli prawie 12% róznicy i w tym jakieś
    asistanse, których nie było w AXA. Więc zapłaciłem.

    Zazwyczaj kartą życzą sobie więcej o 2% a tu takie coś.
    O co tutaj chodzi?