eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowoczesna i bezpieczna autostrada i nowoczesne punkty poboru opłat › Re: Nowoczesna i bezpieczna autostrada i nowoczesne punkty poboru opłat
    From: WildS <f...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowoczesna i bezpieczna autostrada i nowoczesne punkty poboru opłat
    Date: Mon, 25 Nov 2013 18:08:06 +0100 (CET)

    On 2013-11-25, Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:
    > Ta jedna osobówka co brała udział w zdarzeniu już się nie będzie wpierdalać.
    >
    > A na temat wpierdalania się przed maskę (pomimo że do TIRmenów nic nie
    > mam) to i tak wiedziecie prym na A4.
    >
    > W sumie ogólnie jaki kraj taka "autostrada", a jaka "autostrada" taka jazda.

    Ano, nie raz landówka na zachodzie w wyższym standardzie jest niż ta A4
    bez poboczy albo bez barierek, parkingi to jakiś dowcip. Gdzie indziej
    przy autostradzie są klepiska dziurawe zamiast MOPów. Oczywiście neon
    Zigaretten i płatny kibel. Żal.

    Co do wpierdalania - tam strasznie na CB płaczą osobówki. Pusto w
    lusterku, ograniczenie do 110, wyprzedzam kolegę spokojnie, 20 sekund
    nie mija i juz mi ktos płacze, ze go blokuję. Jak sie pytam, ile jechał,
    że tak "nagle" za mną jest to już cisza albo przekleństwa. Im bliżej
    katowic tym więcej biadolenia.

    Na szczęście nie moje rejony i za często tamtędy nie jeżdzę. A jak
    jezdze to wylaczam czesto radio. Jak nie biadolą to jacyś debile beczą,
    kłócą się itp.

    --
    WildS