  • 1. Data: 2013-11-25 12:44:42
    Temat: Nowoczesna i bezpieczna autostrada i nowoczesne punkty poboru opłat
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    Wypadek na autostradzie A4. Do zderzenia doszło na 157. kilometrze
    autostrady A4 czyli około trzy kilometry przed węzłem w Bielanach
    Wrocławskich, od strony Opola. Policja informuje, ze w wypadku brało
    udział sześć tirów i samochód osobowy.

    Dwie ciężarówki stały przed punktem poboru opłat w Karwianach. Przez
    niedostosowanie prędkości do warunków panujących na jezdni, auta wpadły
    w poślizg i sukcesywnie najeżdżały na tyły jadących przed nimi
    ciężarówek. Łącznie w zdarzeniu wzięło udział sześć ciężarówek i jeden
    samochód osobowy.

    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/1050172,karam
    bol-na-autostradzie-a4-zderzylo-sie-6-tirow-utrudnie
    nia-i-objazdy-film-zdjecia,id,t.html
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 2. Data: 2013-11-25 17:35:58
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2013-11-25, Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:
> [...]
    > samochód osobowy.
    >
    >http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/1050172,kara
    mbol-na-autostradzie-a4-zderzylo-sie-6-tirow-utrudni

    Uwielbiam bramki na A4. _Zawsze_ gdy dojeżdzam do tych viatolowych to
    wpierdoli mi sie przed maske w ostatniej chwili osobowka, bo co będzie
    stał na nieviatolowych jak moze przed tira sie wpierdolic.

    --
    WildS

  • 3. Data: 2013-11-25 17:53:06
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-11-25 17:35, WildS pisze:

    > Uwielbiam bramki na A4. _Zawsze_ gdy dojeżdzam do tych viatolowych
    > to wpierdoli mi sie przed maske w ostatniej chwili osobowka, bo co
    > będzie stał na nieviatolowych jak moze przed tira sie wpierdolic.

    Ta jedna osobówka co brała udział w zdarzeniu już się nie będzie wpierdalać.

    A na temat wpierdalania się przed maskę (pomimo że do TIRmenów nic nie
    mam) to i tak wiedziecie prym na A4.

    W sumie ogólnie jaki kraj taka "autostrada", a jaka "autostrada" taka jazda.

  • 4. Data: 2013-11-25 18:08:06
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2013-11-25, Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:
> [...]
    > mam) to i tak wiedziecie prym na A4.
    >
    > W sumie ogólnie jaki kraj taka "autostrada", a jaka "autostrada" taka jazda.

    Ano, nie raz landówka na zachodzie w wyższym standardzie jest niż ta A4
    bez poboczy albo bez barierek, parkingi to jakiś dowcip. Gdzie indziej
    przy autostradzie są klepiska dziurawe zamiast MOPów. Oczywiście neon
    Zigaretten i płatny kibel. Żal.

    Co do wpierdalania - tam strasznie na CB płaczą osobówki. Pusto w
    lusterku, ograniczenie do 110, wyprzedzam kolegę spokojnie, 20 sekund
    nie mija i juz mi ktos płacze, ze go blokuję. Jak sie pytam, ile jechał,
    że tak "nagle" za mną jest to już cisza albo przekleństwa. Im bliżej
    katowic tym więcej biadolenia.

    Na szczęście nie moje rejony i za często tamtędy nie jeżdzę. A jak
    jezdze to wylaczam czesto radio. Jak nie biadolą to jacyś debile beczą,
    kłócą się itp.

    --
    WildS

  • 5. Data: 2013-11-25 18:08:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On 2013-11-25, Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:
> [...]

    >będzie
    >stał na nieviatolowych jak moze przed tira sie wpierdolic.

    A co bedzie stal, jak obok wolna ? Rownosc ma byc :-)
    Do kasy stoi, czy tez ma viatola ?

    Tak czy inaczej - ten wypadek to raczej nie przez to.
    Gololedz byla, czy tirmani postanowili jednego chama w osobowce
    zablokowac ?
    A nie, do bramek jeszcze daleko, czyli niedostosowanie predkosci i
    odstepu :-)

    J.

  • 6. Data: 2013-11-25 18:33:14
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2013-11-25, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A co bedzie stal, jak obok wolna ? Rownosc ma byc :-)
    > Do kasy stoi, czy tez ma viatola ?

    nie widziałem jeszcze żadnego z viaauto. Oczywiście, karta, kody, piny,
    autoryzacje. 10 ciężarówek by swoimi bramkami przejechało ale panisko
    się musi wepchnąć na nie swoje. A potem się dziwią, że A4 się korkuje.

> [...]
    > zablokowac ?
    > A nie, do bramek jeszcze daleko, czyli niedostosowanie predkosci i

    A4 to dziwna autostrada. Gdy ostatnio jechałem to z kolei na lewym pasie
    osobówki sobie w dupy powjeżdzały ze 3km przed bramkami. Może teraz to
    samo tylko na prawym ;) Nie chcieli być gorsi.

    --
    WildS

  • 7. Data: 2013-11-25 19:00:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail f...@n...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > nie mija i juz mi ktos płacze, ze go blokuję. Jak sie pytam, ile jechał,
    > że tak "nagle" za mną jest to już cisza albo przekleństwa. Im bliżej

    Na a2 140 dozwolone a tez cięzarówki wyjezdzaja pod maske.
    I to nawet w sytuacji gdzie autostrada pusta, poczekałby 20 sekund i miałby
    caly horyzont we wstecznym lusterku wolny.
    kiedys mnie to ruszął, teraz odpuszczam.
    Widocznie tak jest na drodze, ze taksówkarze maja w d kierunkowskazy a
    tirmani (niektorzy) maja w d wszystkich innych.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

  • 8. Data: 2013-11-25 19:06:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >indziej
    >przy autostradzie są klepiska dziurawe zamiast MOPów. Oczywiście neon

    Nie przesadzaj - niektore niemieckie autostrady sa jeszcze gorsze.
    Ta w koncu nie jest taka stara - ma raptem 11 lat.
    W niemczech sa jeszcze kawalki na oko pamietajace jej poprzedniczke
    :-)

> [...]
    >jechał,
    >że tak "nagle" za mną jest to już cisza albo przekleństwa. Im bliżej

    20s to jakies 300m przy roznicy 140/90. Bylo wiecej pustej drogi w
    lusterku ?
    Szybciej jadacych jest tam niewielu :-)

    Ale trzeba tez przyznac ze czasem jakiemus tirmanowi zdazy sie droge
    zajechac na granicy ostrego hamowania. Rzadko, ale jednak za czesto.
    No i spojrz na barierke na srodku - gesto pogieta. Widac czasem
    granica przekroczona.

    J.

  • 9. Data: 2013-11-25 19:27:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello WildS,

    > nie widziałem jeszcze żadnego z viaauto. Oczywiście, karta, kody, piny,
    > autoryzacje.

    Nie ma pinów i autoryzacji. Nie zmyślaj. Transakcja karką jest bardzo
    szybka.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2013-11-25 19:35:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On 2013-11-25, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    >nie widziałem jeszcze żadnego z viaauto. Oczywiście, karta, kody,
    >piny,

    Oferowali po znizkowej cenie, to pewnie ktos to kupil.

    >autoryzacje. 10 ciężarówek by swoimi bramkami przejechało ale panisko
    >się musi wepchnąć na nie swoje. A potem się dziwią, że A4 się
    >korkuje.

    Bez znaczenia - potrwa tyle samo niezaleznie od bramki.
    A jak ruch bedzie wiekszy .... co z tego ze 10 tirow by przejechalo,
    jesli kolejka osobowych zablokuje oba pasy na daleko przed bramka :-)

    >A4 to dziwna autostrada.

    Hm, normalna. Ale ja moze tak z przyzwyczajenia :-)

    >Gdy ostatnio jechałem to z kolei na lewym pasie
    >osobówki sobie w dupy powjeżdzały ze 3km przed bramkami.

    Pewnie im jakis tir zajechal droge, bo chcial przejechac 10s wczesniej
    przez bramke :-P

    J.