eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowoczesna i bezpieczna autostrada i nowoczesne punkty poboru opłat › Re: Nowoczesna i bezpieczna autostrada i nowoczesne punkty poboru opłat
    From: WildS <f...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowoczesna i bezpieczna autostrada i nowoczesne punkty poboru opłat
    Date: Mon, 25 Nov 2013 18:33:14 +0100 (CET)

    On 2013-11-25, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A co bedzie stal, jak obok wolna ? Rownosc ma byc :-)
    > Do kasy stoi, czy tez ma viatola ?

    nie widziałem jeszcze żadnego z viaauto. Oczywiście, karta, kody, piny,
    autoryzacje. 10 ciężarówek by swoimi bramkami przejechało ale panisko
    się musi wepchnąć na nie swoje. A potem się dziwią, że A4 się korkuje.

    > Tak czy inaczej - ten wypadek to raczej nie przez to.
    > Gololedz byla, czy tirmani postanowili jednego chama w osobowce
    > zablokowac ?
    > A nie, do bramek jeszcze daleko, czyli niedostosowanie predkosci i
    > odstepu :-)

    A4 to dziwna autostrada. Gdy ostatnio jechałem to z kolei na lewym pasie
    osobówki sobie w dupy powjeżdzały ze 3km przed bramkami. Może teraz to
    samo tylko na prawym ;) Nie chcieli być gorsi.

    --
    WildS