    From: "Pabl_o" <p...@...preczem.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: "Nowoczesne" liczniki energii el.
    Date: Mon, 1 Jun 2009 01:18:23 +0200

    news:gvujuf$9m8$1@inews.gazeta.pl...

    > Amatorsko sprawdzać jego kalibracji szczerze mówiąc mi się nie chce,
    > zresztą w zawyżanie wskazań raczej nie wierzę, nie w tego typu
    > konstrukcji, ale dla świętego spokoju wolałbym spytać.
    > A więc ktokolwiek widział, ktokolwiek wie... (ale _wie_!!!, a nie
    > "słyszał, jak kolega opowiadał, że jego sąsiadowi inkasent mówił")

    Cos w tym musi byc...
    Mam taki licznik w jednym ze swoich lokali uslugowohandlowych. Od zalozenia
    licznika do kapniecia sie, ze cos jest nie tak minelo ok 2 lata. Generalnie
    nieprawidlowosc wylapal moj pracownik, rachunek na 620 zl w lokalu ktory
    dziala od 10 do 18 z komputerem i 2 zarowkami byl nieco za duzy... po
    zlozeniu reklamacji wymianie licznika dostalem korekte. Korekta pokrywala
    zapotrzebowanie na prawie rok wiec stary elektroniczny licznik zawyzal
    rachunki prawie dwukrotnie...

    Picasso