  • 1. Data: 2015-01-07 11:16:11
    Temat: Nowy podatek na paliwo.
    Od: arek <a...@b...pl>

    Miłościwie nam panujący cichaczem i przy całkowitym milczeniu
    przychylnych im mediów wprowadzili od nowego roku nowy podatek na paliwo.

    http://niezalezna.pl/62970-rzad-wykorzystal-spadek-c
    en-ropy-i-po-cichu-wprowadzil-nowy-podatek-na-paliwo

    --
    arek

  • 2. Data: 2015-01-07 11:25:29
    Temat: Re: Nowy podatek na paliwo.
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]
    >
    > http://niezalezna.pl/62970-rzad-wykorzystal-spadek-c
    en-ropy-i-po-cichu-wprowadzil-nowy-podatek-na-paliwo

    O Jezuuuu ! .nastepny.... :)

  • 3. Data: 2015-01-07 11:25:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    arek wrote:

    > Miłościwie nam panujący cichaczem

    tak, tak cicho, że nie zauważyłęś ani tego, że zakładasz bezsensowny
    kolejny wątek na ten temat jak i tego, że gadasz totalne głupoty.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2015-01-07 11:38:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello arek,

    Wednesday, January 7, 2015, 11:16:11 AM, you wrote:

> [...]
    > http://niezalezna.pl/62970-rzad-wykorzystal-spadek-c
    en-ropy-i-po-cichu-wprowadzil-nowy-podatek-na-paliwo

    Wypadałoby NAJPIERW poczytać, czy temat się już nie pojawił na
    grupie...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2015-01-07 11:42:06
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-01-07 o 11:25, Czesław Wiśniak pisze:
    > O Jezuuuu ! .nastepny.... :)
    Tak, tak. Jak dostaniemy kolejny podatek, to wszyscy cisza, bo to dla
    dobra publicznego. Jak postawią nam kolejny fotoradar, to brawo - będzie
    bezpieczniej.
    Generalnie, to jako naród jesteśmy wspaniali, natomiast poszczególne
    jednostki....
    Jacek

  • 6. Data: 2015-01-07 11:44:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Jacek wrote:

    > Tak, tak. Jak dostaniemy kolejny podatek, to wszyscy cisza, bo to dla
    > dobra publicznego.

    ale zadałeś sobie choć odrobine trudu by przeczytać o tym "podatku" choć
    podstawy? Bo chrzanisz głupoty aż miło

  • 7. Data: 2015-01-07 13:19:16
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2015-01-07 o 11:16, arek pisze:
> [...]
    >
    > http://niezalezna.pl/62970-rzad-wykorzystal-spadek-c
    en-ropy-i-po-cichu-wprowadzil-nowy-podatek-na-paliwo

    Co ciekawe - PIS też za nim głosował :-)
    T.

  • 8. Data: 2015-01-07 18:34:50
    Od: rAzor <l...@k...ru>

    W dniu 2015-01-07 o 13:19, T. pisze:

    en-ropy-i-po-cichu-wprowadzil-nowy-podatek-na-paliwo

    > Co ciekawe - PIS też za nim głosował :-)
    > T.

    Czyli potwierdza się stara prawda wypowiedziana przez Pana Premiera
    Donalda Tuska, że Pan Premier Kaczyński jednak ma wpływ na ceny paliw. ;-)

  • 9. Data: 2015-01-07 20:35:54
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2015-01-07 o 11:42, Jacek pisze:
> [...]
    > bezpieczniej.
    > Generalnie, to jako naród jesteśmy wspaniali, natomiast poszczególne

    Następny głąb.

    JK