  • 1. Data: 2019-10-22 11:59:46
    Temat: Re: Nowy porządek świata
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Vá ou vai a merda " napisał w wiadomości grup
    >"Nowy porządek świata"; do dokumentów
    >wprowadził następny środek inwigilacji,
    >nie dość HIENOM odcisków palców; to
    >jeszcze zmuszony zostaje do podania
    >numeru telefonu ruchomego i jego non-
    >stop aktualizacji (w wypadku zmiany).
    >Służby (wasale kliki ucisku i wyzysku)
    >każdy dokument tożsamosci są w stanie
    >odczytać z odległości 40m (nacelując
    >czytnik na ofiarę inwigilacji).

    Ale o co konkretnie chodzi ?

    Bo nowy porzadek swiata juz nastal: kazdy ma komorke, a czesto
    smartfona.
    I sluzby cie namierza czy tego chcesz czy nie.

    Ale ... jak sie nie podoba, to zlikwiduj komorke, konto w banku itp

    >Jak tak dalej pójdzie to w niedługiej przy-
    >szłości trzeba będzie płacić podatki za
    >wdychanie, szczanie i sranie.

    A co - nie placisz za scieki i smieci ?

    >Możliwym
    >będzie wprowadzenie podatków za wagę i
    >obwód korpusu... ... ...

    A jak najbardziej.
    734,Japonczycy_znalezli_bat_na_otylych__Podatki.html

    J.

  • 2. Data: 2019-10-22 21:41:54
    Od: ? on the tree because the monkeys are hunted ? <s...@u...spijaczu.kutasowki.invalid>

    On 22.10.2019 11:59:46, J.F. writes in

    > Użytkownik "Vá ou vai a merda " napisał w wiadomości grup

    > Ale o co konkretnie chodzi ?

    W tekscie wyraznie stoi o co chodzi ze
    do dokumentow tozsamosci wydawanych
    przez CHUNTE ue; MUSZA byc wprowadzone
    dane dotyczace ciagle aktualnego numeru
    telefonu (w pierwszej kolejnosci ruchomego).

    Tych praktyk dotychczas nie bylo.

    Czy to jest az tak trudne do zrozumienia,
    ze trzeba jechac do Moskwy do jezykoznawcow
    ktorzy przeloza na "lopatologie"?

    --
    O mundo inteiro é infinitamente fodido

    Oto jak kalifat germanistan
    kolonizuje (i ograbia) kraj...
    http://bit.ly/2HnecAD

  • 3. Data: 2019-10-23 00:18:42
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-10-22 11:59, J.F. wrote:
    > Użytkownik "Vá ou vai a merda " napisał w wiadomości grup
    >
    > Ale o co konkretnie chodzi ?
    >
    > Bo nowy porzadek swiata juz nastal: kazdy ma komorke, a czesto smartfona.
    > I sluzby cie namierza czy tego chcesz czy nie.

    No ale ... jak dla rodziny ma to czemu ma podawać komuś innemu?

    > Ale ... jak sie nie podoba, to zlikwiduj komorke, konto w banku itp ...

    No i właśnie, nie ma za bardzo jak mieć rachunek bankowy bez komórki.
    Którys bank obiecuje program do tokenów, ale ... no na komórkę, pewnie
    ze śledzeniem GPS. Ja zwracałem na to jak ePuap to wprowadził. A za
    chwilę może być waluta facebooka czy innego ścierwa. I nic nie kupisz za
    gotówkę. W sraczu nie zapłacisz nawet :-)

    > A co - nie placisz za scieki i smieci ?

    Jak ma swoje szambo i swój kompostownik to czemu nie.