    From: kk <k...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nowy porządek świata
    Date: Wed, 23 Oct 2019 00:18:42 +0200

    On 2019-10-22 11:59, J.F. wrote:
    > Użytkownik "Vá ou vai a merda " napisał w wiadomości grup
    >
    > Ale o co konkretnie chodzi ?
    >
    > Bo nowy porzadek swiata juz nastal: kazdy ma komorke, a czesto smartfona.
    > I sluzby cie namierza czy tego chcesz czy nie.

    No ale ... jak dla rodziny ma to czemu ma podawać komuś innemu?

    > Ale ... jak sie nie podoba, to zlikwiduj komorke, konto w banku itp ...

    No i właśnie, nie ma za bardzo jak mieć rachunek bankowy bez komórki.
    Którys bank obiecuje program do tokenów, ale ... no na komórkę, pewnie
    ze śledzeniem GPS. Ja zwracałem na to jak ePuap to wprowadził. A za
    chwilę może być waluta facebooka czy innego ścierwa. I nic nie kupisz za
    gotówkę. W sraczu nie zapłacisz nawet :-)

    > A co - nie placisz za scieki i smieci ?

    Jak ma swoje szambo i swój kompostownik to czemu nie.