  • 11. Data: 2011-04-15 10:29:26
    Temat: Re: Nowy rodzaj blendy - to będzie hit sezonu
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    >A ja mam taki za 2 tysie i nie byl robiony w chinach ale w
    >germanii. Czasem
    > przejezdzam kolo tej fabryki.

    Ja też, widać po fabryce że drogie kaski produkują ;)

    --

    morghul

  • 12. Data: 2011-04-15 10:31:24
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 15 Kwi, 10:30, Glub <g...@g...com> wrote:

    > Trzeba ten markieting z czego op aci - a najlepiej chyba z naszej
    > kieszeni, nie?

    Na początku kariery motocyklowej kupiłem niemarketingowy kask Tiger za
    120 zeta, miesiąc po kupnie ptak obesrał mi szybkę i gówno wżarło się
    tak, że nie szło tego wyczyścić, kupiłem więc nową szybkę. Długo
    niestety nie pojeździłem bo podczas tankowania padaki zostawiłem
    skorupę na siedzeniu, wiatr zawiał, garnek spadł na glebę i się
    rozpękł.
    Kupiłem marketingowego Shoeia który kosztował więcej niż moja Jawa,
    służy mi do tej pory, raz wymieniłem szybkę bo się zużyła nieco.

    A Wy możecie jeździć z chinolem na głowie, w zasadzie nie moja
    sprawa ;P

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
    --
    Kawidło GPZ 550 '82
    Tygrys '05

  • 13. Data: 2011-04-15 10:32:21
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-04-15, Lisciasty <l...@p...pl> wrote:

    > Na początku kariery motocyklowej kupiłem niemarketingowy kask Tiger za
    > 120 zeta,

    Przeplaciles chlopie, ja kupilem za 60.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2011-04-15 10:35:19
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 15 Kwi, 12:32, AZ <a...@g...com> wrote:
    > On 2011-04-15, Lisciasty <l...@p...pl> wrote:
    > Przeplaciles chlopie, ja kupilem za 60.

    To było ze 12 lat temu, wtedy to był wypas więc musiał kosztować ;)

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wrocławia/
    --
    Kawidło GPZ 550 '82
    Tygrys '05

  • 15. Data: 2011-04-15 10:59:52
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "morghul" napisał w wiadomości news:io96m1$jj3$1@news.onet.pl...

    > Ja też, widać po fabryce że drogie kaski produkują ;)

    Po samej autobahnie widać, że drogie kaski produkują.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 16. Data: 2011-04-15 17:02:56
    Od: "Niby Nic" <n...@o...pl>

    >Pokombinuj chwilę: jeśli chińczyk jest w stanie zrobić kask za 5
    >złotych to zgadnij gdzie jest produkowany Twój kask za tysiaka?

    Jak kask na allegro kosztuje 12zł to produkcja nie kosztuje 5zł tylko 50gr.
    Trzeba doliczyć: zysk chińczyka, transport, cło, podatek vat, magazynowanie,
    opłatę do allegro i oczywiście własny zysk z którego jeszcze kilka opłat
    trzeba zrobić. Myślę że 50gr to max jaki jest koszt produkcji.
    Teraz idź do sklepu i kup dwie śrubki którymi jest przykręcona szyba do
    kasku. Ile zapłacisz?
    Ale za to jakie to będą śrubki !!!

    Jacek

  • 17. Data: 2011-04-15 18:18:47
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Marcin N wrote:
    > Użytkownik "kocyk" napisał w wiadomości grup

    > Pytanie nie brzmi gdzie. Pytanie brzmi jak i z czego. Zycze szczescia.
    >
    > =========
    >
    > Ciekawe. Powiedzmy, że z najwyższej jakości elementów. To ile one
    > kosztują? 50 zł? 100?

    Oceniam na 500zl. Wiesz jak sa budowane kaski arai np? Nie. Wiesz jakie
    sa koszty testowania co ktoregos kasku? Jakie sa koszty R&D? Gowno
    wiesz. Dla was kosz wyprodukowania to koszt materialu i chinczyka, nic
    bardziej mylnego. Laczny koszt produkcji oscyluje okolo 1/3 ceny
    sklepowej netto.

    > Niech będzie, że łączny koszt kasku to 100 zł - tych sprzedawanych za 2500.
    > Wiadomo, testy, marka, kontrola jakości - to też kosztuje, ale nie ma co
    > ukrywać, że te motocyklowe gadżety mają niezwykle wyśrubowane ceny.

    Przymusu kupowania nie ma. Mozna latac w chinczyku za 20, albo za 100, i
    sie cieszyc, ze sie nie przeplaca. Tylko radze pamietac, ze kask za
    100zl w produkcji kosztuje jakies 25.
    K.

  • 18. Data: 2011-04-15 18:23:12
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "morghul" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    > testy, kontrolę jakości i porządne materiały bym ich nie posądzał. Jasną
    > sprawą jest że tysiak czy dwa za kask nie odzwierciedla realnego kosztu
    > produkcji ale 5zł też abstrakcyjnie niskie.

    Po jebnięciu z reguły łeb zawsze zostaje w całości. Niezależnie od tego, czy
    jest obuty w kask za 20 czy 2000 pln. Problem przewaznie jest z dopasowaniem
    reszty mięsa do całego łba... tak żeby to jakoś wyglądało.

    --
    Grzybol

  • 19. Data: 2011-04-15 19:13:47
    Od: Ryback <k...@y...com>

    On 14 Kwi, 23:23, "morghul" <m...@t...pl> wrote:
    > http://moto.allegro.pl/czarny-matowy-bezpieczny-kask
    -helmet-dwie-szyb...
    > Technologia w pa stwie rodka idzie do przodu i badania wykaza y
    > ze blanda to prze ytek, teraz dual visor jest na topie ;)
    > A swoj droga te badziewne kaski po 12z id jak woda na
    allegrohttp://moto.allegro.pl/kaski-i-odziez-kaski-4
    075?order=bd&change_view=1
    > wi c pewnie markowe potaniej przy takiej konkurencji ;)
    >
    > --
    >
    > morghul

    Wkurwia mnie ta dzisiejsza byle jakość. A Niemcy się wycfanili: choc
    przenoszą produkcję do Chin to jednocześnie chińskiego badziewia nie
    sprowadzają do siebie w niebotycznych ilościach tak jak Polska.
    Wkurwia mnie nie to że można teraz kupić skuterek za 1499 zł w tesko
    przed bramkami ale to że idzie to wszystko jak świeże bułeczki a
    tatusiowie kupują swoim "łepkom" te tanie skuterki, które pojeżdża pół
    może rok a potem jak zużyta lalka wędrują gdzieś do komórki i nie
    wiadomo nawet jak to naprawić, a do skuterka tatuś kupi temu samemu
    "łepkowi" kask za 19,99, bo po co "łepkowi" droższy. "Kask to kask"
    niee,..

  • 20. Data: 2011-04-15 21:09:43
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-04-15 21:13, Ryback pisze:

> [...]
    > wiadomo nawet jak to naprawić, a do skuterka tatuś kupi temu samemu
    > "łepkowi" kask za 19,99, bo po co "łepkowi" droższy. "Kask to kask"

    Ja mysle, ze wantkotfurcy chodzilo nie o cene ale o budowe kasku,
    sprobuj tym jechac szybciej w zachmurzony, albo deszczowy dzien lub po
    zmierzchu, jak podniesiesz ciemna szybe leb ci urwie przy wiekszej predkosci
    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy