eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowy silnik, nowe problemy › Re: Nowy silnik, nowe problemy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowy silnik, nowe problemy
    Date: Mon, 5 May 2014 20:55:36 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 26
    Message-ID: <lk8nq0$8bu$1@mx1.internetia.pl>
    References: <lj6kn2$5iv$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1399317121 8574 83.238.168.227 (5 May 2014 19:12:01 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 5 May 2014 19:12:01 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    In-Reply-To: <lj6kn2$5iv$1@mx1.internetia.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2532064
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid>

    > Mechanik wymienił mi uszkodzony silnik na inny używany i teraz:
    > - zużywa mi płyn chłodniczy w tempie 1litr na jakieś 30km, zostawia jakiś
    > niewielki ślad po sobie, ale poprzedni też taki zostawiał a płynu aż tak
    > nie ubywało
    > - silnik zwykle w ogóle nie kopci (inaczej niż w poprzednim silniku) ale
    > - jak się przydepnie mocno to niekiedy za mną chmura białego jak ze starej
    > lokomotywy i silnik nie potrafi pozbierać się a po jakimś czasie wszystko
    > przechodzi i można grzać, nieważne czy zimny czy ciepły
    > - ponoć sprężanie dobre jest
    > - nie widzę pęcherzyków w zbiorniczku
    > - nie ma jednak ciśnienia przy odkręcaniu
    > - ale też nie podwyższa się poziom płynu przy odkręcaniu
    >
    > Mechanik stwierdził, że winna jest nieszczelność w układzie, którą ponoć
    > już usunął. Ja mimo wszystko uważam, że to uszczelka pod głowicą lub sama
    > głowica.

    W środę przed długim łikendem znowu zaczął momentami kopcić na drodze i
    przed garażem czekając na wjazd sobie zgasł i już nie odpalił. Ubyło
    oczywiśćie płynu z pół zbiorniczka jak wcześniej gdy nie kopcił nie ubywało.
    Dzisiaj mechanik miał z lawetą przyjechać, ale znowu miał jakiś problem i
    tak się bujam bez sensu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: