    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowy zwyczaj drogówki?
    Date: Sat, 9 Mar 2019 22:30:53 +0100

    W dniu 2019-03-09 o 21:48, Poldek pisze:

    > https://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/782620,drogow
    ka-traci-paliwo-bo-musi-byc-widoczna.html

    Być może 3miasto i okolice są zapóźnione, nigdy w w okresie ostatnich 30
    lat nie doświadczyłem podobnego zjawiska. Na pamięć znam lokalizacje
    suszarek lecz w/w zwyczaj mnie zaskoczył w ostatnie 2 dni.

    Ani jednego razu nie widziałem odstępstwa od tej reguły. Suszarki nigdy
    nie włączały kogutów. Podobnie w innych okolicznych miejscowościach.

    Zwróć też uwagę iż przytaczany artykuł dotyczy stołecznej policji.
    Przypuszczalnie założyłeś, iż poza stolicą kraj nie istnieje. Moje
    pytanie dotyczy tego, co jest poza stolicą. Być może od 10 lat macie tam
    inne zasady. Ja pytam o resztę kraju.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek