  • 1. Data: 2019-03-09 15:48:40
    Temat: Nowy zwyczaj drogówki?
    Od: Marek S <p...@s...com>

    Witam Was,

    Jeździłem wczoraj w nocy. Jeździłem dziś przed południem. Napotkałem się
    parę razy na "suszących" - zawsze mieli włączone koguty. Czy to jakiś
    nowy zwyczaj, czy raczej zbieg okoliczności?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2019-03-09 18:51:38
    Temat: Re: Nowy zwyczaj drogówki?
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-03-09 o 15:48, Marek S pisze:

    > Jeździłem wczoraj w nocy. Jeździłem dziś przed południem. Napotkałem się
    > parę razy na "suszących" - zawsze mieli włączone koguty. Czy to jakiś
    > nowy zwyczaj, czy raczej zbieg okoliczności?

    Od jakichś 10 lat suszenie odbywa się zawsze z włączonymi kogutami. Jaki
    jest tego sens, to nie pojmuję, albowiem każdy pasjonat prędkości jest
    odpowiednio wcześniej ostrzegany o stojącym patrolu. Czasem tylko
    radiowóz stoi za czymś, żeby choć trochę zasłonić, ale i tak niebieskie
    błyski rozlegają się po okolicy ostrzegawczo. Inna sprawa, że od dawna
    suszenie odbywa się ogólnie sporadycznie, a jeśli już, to zawsze w tych
    samych miejscach. W Warszawie na Maczka, Połczyńskiej, Stanów
    Zjednoczonych i 4 czerwca. Od niepamiętnych czasów nie widziałem
    radiowozu z suszarką w innym miejscu.

  • 3. Data: 2019-03-09 19:24:56
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 9 marca 2019 11:51:44 UTC-6 użytkownik Poldek napisał:

    > Od jakichś 10 lat suszenie odbywa się zawsze z włączonymi kogutami.

    Nie potwierdzam.
    Pare razy widzialem suszycieli i kogutow wlaczonych nie bylo.

    Glownie na 10 miedzy toruniem a bydgoszcza i w okolicy woznik na slasku.
    Ani razu kogutow nie mieli wlaczonych.

  • 4. Data: 2019-03-09 21:12:40
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-03-09 o 18:51, Poldek pisze:

    > Od jakichś 10 lat suszenie odbywa się zawsze z włączonymi kogutami.

    Wow. Jak długo żyję, to nie widziałem ani razu podobnej sytuacji zarówno
    w 3mieście jaki i dalszych wyprawach. Gdybym coś takiego kiedykolwiek
    widział, to bym nie utworzył wątku.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 5. Data: 2019-03-09 21:23:00
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-09 21:12, Marek S wrote:

    > Wow. Jak długo żyję, to nie widziałem ani razu podobnej sytuacji zarówno
    > w 3mieście jaki i dalszych wyprawach. Gdybym coś takiego kiedykolwiek
    > widział, to bym nie utworzył wątku.

    Stoją pewnie tam, gdzie normalnie by nie mogli

  • 6. Data: 2019-03-09 21:34:49
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-03-09 o 21:23, kk pisze:

    > Stoją pewnie tam, gdzie normalnie by nie mogli

    W sensie, że "u mnie"? W jednym przypadku mają nawet specjalną zatoczkę
    tylko dla nich. Znak o tym mówi. M.in. w tym miejscu po raz pierwszy w
    życiu widziałem iż suszarka ma włączony kogut. Generalnie we wszystkich
    "tradycyjnych" miejscach nagle ich olśniło i włączają koguty. Dlatego
    utworzyłem wątek.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 7. Data: 2019-03-09 21:48:12
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-03-09 o 19:24, s...@g...com pisze:

    > Nie potwierdzam.

    Faktycznie przesadziłem pisząc, że od 10 lat, bo zaledwie od 5 lat

    "Komendant Główny Policji wydał polecenie, aby podczas kontroli drogowej
    radiowozy miały włączone koguty. "

    https://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/782620,drogow
    ka-traci-paliwo-bo-musi-byc-widoczna.html

  • 8. Data: 2019-03-09 22:30:53
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-03-09 o 21:48, Poldek pisze:

    > https://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/782620,drogow
    ka-traci-paliwo-bo-musi-byc-widoczna.html

    Być może 3miasto i okolice są zapóźnione, nigdy w w okresie ostatnich 30
    lat nie doświadczyłem podobnego zjawiska. Na pamięć znam lokalizacje
    suszarek lecz w/w zwyczaj mnie zaskoczył w ostatnie 2 dni.

    Ani jednego razu nie widziałem odstępstwa od tej reguły. Suszarki nigdy
    nie włączały kogutów. Podobnie w innych okolicznych miejscowościach.

    Zwróć też uwagę iż przytaczany artykuł dotyczy stołecznej policji.
    Przypuszczalnie założyłeś, iż poza stolicą kraj nie istnieje. Moje
    pytanie dotyczy tego, co jest poza stolicą. Być może od 10 lat macie tam
    inne zasady. Ja pytam o resztę kraju.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 9. Data: 2019-03-10 11:29:42
    Od: <4...@6...112942.invalid> (Tom N)

    Marek S w

    > Jeździłem wczoraj w nocy. Jeździłem dziś przed południem. Napotkałem się
    > parę razy na "suszących" - zawsze mieli włączone koguty.

    Pewnie mieli uruchomiony silnik, żeby sie grzać/ładować aku kamerek...

    --
    'Tom N'

  • 10. Data: 2019-03-10 11:50:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.03.2019 o 21:12, Marek S pisze:

    > Wow. Jak długo żyję, to nie widziałem ani razu podobnej sytuacji zarówno
    > w 3mieście jaki i dalszych wyprawach. Gdybym coś takiego kiedykolwiek
    > widział, to bym nie utworzył wątku.

    W DC jest tak od dawna - byłe m przekonany że to ogólnokrajowa akcja. A
    sens jest taki jak z oznakowanymi fotoradarami i zakazem pustych
    skrzynek (BTW przy krakowskiej pusty karmik stoi już drugi rok chyba).
    Władza udaje, ze ściga przekraczających przepisy, a jednocześnie aby nie
    podpaść za bardzo robi to tak, żeby w razie czego powiedzieć "kurwa
    chłopie - zrobiliśmy wszystko żebyś się nie wpierdolił, ale jesteś tak
    ślepy, że naprawdę możesz mieć pretensję tylko do siebie".

    Choć potrafią się i na kogutach ustawić tak, że nie widać.

    BTW - ja tam lubię czasem pozapierdalać, ale nie będę hipokrytą - wiem
    że robię źle i robię to bo mogę. Powinni zweryfikować
    ograniczenia/tereny zabudowane a następnie nastawiać odcinkowych w
    zabudowanych, kupę skrzynek przed przejściami i w co 20 rotacyjnie
    aparacik (również z analityką obrazu i wykrywającymi
    wyprzedzanie/omijanie). Takie udawanie, że coś się w tym kierunku robi,
    ale tak żeby nie zrobić jest po pierwsze przeciwskuteczne (mandat
    traktuje się w kategorii pecha nie kary) a po drugie kosztowne - ci
    policjanci mogli by w tym czasie robić coś pożytecznego.

    Shrek