  • 41. Data: 2014-05-19 12:50:32
    Temat: Re: O co tu chodzi?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Stiller" napisał w wiadomości grup

    >Ostatnio miałem taki przypadek w jednej firmówce. -50% siły hamowania
    >na
    >tylne prawe koło. Nic nie czułem. Powinienem?

    Nie powinienes. To niemal niewyczuwalne jest.
    Podobnie jak doswiadczenia trzeba, zeby ocenic ze tyl nie hamuje, czy
    bardzo slabo hamuje.

    Ale ... skoro niewyczuwalne, to moze nie ma potrzeby badac ? :-)

    J.

  • 42. Data: 2014-05-19 13:17:38
    Od: "Netopeerek" <n...@g...com>

    Nic temu rządowi nie wychodzi tak dobrze, jak wprowadzanie zmian w
    przepisach
    tylko po to, aby wyciągnąć od nas jeszcze więcej kasy, a także stawianiu
    fotoradarów i bramownic. Natomiast tam, gdzie w przepisach chodzi o dobro
    obywateli rząd zalicza kolejne doły udając że nie trzeba niczego ruszać albo
    psując co się da.
    A właśnie... dowiedziałem się w piątek, że nasza ulica będzie już trzeci raz
    rozkopana i asfalt będzie trzeci raz zryty. Za każdym razem kolejna firma
    która
    przejmuje przetarg po poprzedniej stwierdza, że wykonana dopiero co
    kanalizacja
    nie nadaje się do podłączenia do gospodarstw, gdyż rury są popękane i wpierw
    trzeba je wymieniać. Najśmieszniejsze jest, że właściciel jednej z
    poprzednich
    firm startuje do juroparlamentu.
    No ale ponoć większość z głosujących tego chciała, więc teraz siedzieć
    cicho,
    nie narzekać i płacić płacić płacić.

  • 43. Data: 2014-05-19 14:55:55
    Od: XJL <X...@w...pl.invalid>

    W dniu 18.05.2014 13:54, Trybun pisze:
    > Nie inaczej, wszyscy wiemy że tzw. przeglądy techniczne to fikcja i gra
    > pozorów....

    https://www.youtube.com/watch?v=z0eHr8dKChw

    To auto akurat jest z Ukrainy, gdzie obowiązkowych przeglądów nie ma.
    Nie mów że przeglądy to fikcja, bo żadna stacja diagnostyczna by takiego
    wraku nie przepuściłaby, a jakby jakaś przepuściła, to zaraz by ją zamknęli.

  • 44. Data: 2014-05-19 16:26:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "XJL" napisał w wiadomości
> [...]
    >Nie mów że przeglądy to fikcja, bo żadna stacja diagnostyczna by
    >takiego wraku nie przepuściłaby, a jakby jakaś przepuściła, to zaraz

    Hm ... a jak to w srodku wyglada ?
    Bo na stacji moze miec problem z zauwazeniem takiej usterki - tam nie
    ma bocznych przechylow.

    A co do "zaraz" ... jak zaraz zlapia to owszem, ale jak po paru
    miesiacach ... na przegladzie auto bylo dobre, potem sie uszkodzilo
    :-)

    J.

  • 45. Data: 2014-05-19 16:30:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Netopeerek" napisał w wiadomości
    >Nic temu rządowi nie wychodzi tak dobrze, jak wprowadzanie zmian w
    >przepisach tylko po to, aby wyciągnąć od nas jeszcze więcej kasy, a
    >także stawianiu
    >fotoradarów i bramownic.

    No, a kto o tym decyduje ? Pomysl ...

    >A właśnie... dowiedziałem się w piątek, że nasza ulica będzie już
    >trzeci raz
    >rozkopana i asfalt będzie trzeci raz zryty. Za każdym razem kolejna
    >firma która

    Ale to nie rzad, tylko samorzad lokalny.

    Ja tam nie wiem, ale to chyba widac ?

    J.

  • 46. Data: 2014-05-19 17:21:10
    Od: "allegrowicz" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Tomasz Stiller" napisał w wiadomości
    > Skoro wysokość opłaty za przegląd była
    > ustalona w 2004 to jak najbardziej należy ją waloryzować. Jeśli niektórzy
    > tutaj obecni uważają, ze SKP to taki super biznes, to nie pozostaje nic
    > innego tylko założyć własną :)

    To ja odpowiem tak jak odpowiada się na pomysł zakazu handlu w
    niedzielę.Przecież nikt nie zmusza to prowadzenia skp tak jak nikt nie
    zmusza do pracy w handlu.Dlaczego ja mam ponosić koszty tego że właściciel
    skp chce mieć lepiej.Za 10 minut pracy 100 czy 162 zł w przypadku aut z
    gazem uważam za wystarczające w zupełności.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 47. Data: 2014-05-19 19:00:08
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-05-19 16:26, Użytkownik J.F napisał:

> [...]
    >
    > A co do "zaraz" ... jak zaraz zlapia to owszem, ale jak po paru
    > miesiacach ... na przegladzie auto bylo dobre, potem sie uszkodzilo :-)

    Na pewno był przeładowany a na to stacja nic nie poradzi.
    Sztywności nadwozia też stacja nie zbada bo nie ma jak.

    Pozdrawiam

  • 48. Data: 2014-05-19 19:56:18
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Mon, 19 May 2014 17:21:10 +0200, allegrowicz wrote:

> [...]
    > właściciel skp chce mieć lepiej.Za 10 minut pracy 100 czy 162 zł w
    > przypadku aut z gazem uważam za wystarczające w zupełności.

    No to zakup odpowiedni kawałek gruntu, wybuduj odpowiednią halę,
    następnie zakup sprzęt za grubą kasę i zacznij trzepać kokosy. W dupach
    się normalnie poprzewracało :)

    Tomek

  • 49. Data: 2014-05-19 19:59:04
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Mon, 19 May 2014 12:50:32 +0200, J.F wrote:

> [...]
    > bardzo slabo hamuje.
    >
    > Ale ... skoro niewyczuwalne, to moze nie ma potrzeby badac ? :-)

    Wszystko fajnie, do czasu gdy jest sucho i słonecznie. Gorzej jak mokro,
    albo co gorsza ślisko. Wtedy taki brak jednej strony tyłu może
    się dość ciekawie skończyć. To był oczywiście tylko przykład, a mi
    przecież zależy żeby wszystko było w porządku.

    Tomek

  • 50. Data: 2014-05-19 20:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik XJL X...@w...pl.invalid ...

> [...]
    > Nie mów że przeglądy to fikcja, bo żadna stacja diagnostyczna by
    > takiego wraku nie przepuściłaby, a jakby jakaś przepuściła, to zaraz

    Zyjesz w błogiej nieswiadomosci.
    Przeciez jak jedziesz dac łapówke i podbić przeglad to jedziesz bez auta...

    U nas takich nie ma zbyt wiele bo auta tanie a jezdzenie czyms takim to
    proszenie sie smierc.
    Ale czy nie ma w ogole?...