  • Data: 2014-08-28 18:43:46
    Temat: Re: O korkach i poprawie płynności ruchu.
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Shrek" <...@w...pl>

    > Jeden czeka już na nie swojej fazie, bo wcześniej ktoś został pozostałych
    > trzech wjazdów nie widzimy.

    Czego jeszcze nieistotnego nie widzimy ?

    > Zresztą w czym widzisz problem - jak nie ma tramwajów, to w czym ci
    > przeszkadza priorytet dla nich?

    Ale, że co, bo nie rozumiem. Ktoś przyblokował na skrzyżowaniu inny pojazd,
    czyli tramwaj, zdarza się. Ja nie widzę potrzeby robienia z tego
    jakiejkolwiek sprawy. Rzuciło mi się tylko w oczy, że na najbardziej
    obłożonej samochodami drodze jest torowisko na którym mogłyby być dodatkowe
    pasy jezdni. I moim zdaniem to że ich nie ma to jest realny problem a nie
    to, że tramwaj się na chwilę zatrzymał.