  • Data: 2014-09-02 18:18:14
    Temat: Re: O korkach i poprawie płynności ruchu.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-09-02 13:08, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Znakomicie by pomógł na "asertywność wjeżdżania" :>

    Taaa. Zresztą ja nie mam problemu;)

    > Oczywiście.
    > Ale powszechna znajomość "A7 - mam puścić" *w znacznej większości*
    > przypadków przekłada się na ich przestrzeganie z powodu oczekiwania,
    > że druga strona po prostu wjedzie i nie ma zmiłuj.

    Ale A-7 nie znika po kolizji, a świadkowie kto kogo nie wpuścił tak.
    Natomiast kończący się pas zostaje. Będzie jak na rondzie babka -
    nieważne co kto robił wcześniej, czyt pojechał z właściwego pasa czy nie
    - ten co zmieniał pas jest w czarnej dupie.

    > Cudzysłów był

    Nie było.

    > - bo takie jest postrzeganie "nie stojących w kolejce".

    Chyba przez jakiś dysfunkcyjnych.

    Shrek.