  • Data: 2019-01-28 18:49:11
    Temat: Re: O ładowaniu w samochodzie
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 28 Jan 2019 07:51:54 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Oczywiscie Ty Tomalo wiesz lepiej bo w fabryce same glupki siedza i bzdury

    Kapelinder a ty wiesz kto napewno pisał tą instrukcję od gwarancji? Bo
    może jakiś bałwan od sprzedawcy. Nawet na pewno, bo jak jestem
    elektrykiem od pól wieku z hakiem to nie słyszałem o "spływaniu masy" w
    aku ołowiowych. I nie jest ważne kiedy instrukcję pisano, bo ołów OIW
    nie zmienił swoich właściwości od kiedy zaczęto robić aku ołowiowe.
    Instrukcja pisana 50 lat temu jest tak samo ważna jak dzisiaj pisana o
    ile tylko jakiś bałwan jej nie napisał. Nie wychodzą ci techniczne
    teksty, Zenek.
    --
    Jacek
    I hate haters.