eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaO ładowaniu w samochodzie › Re: O ładowaniu w samochodzie
  • X-Received: by 2002:a81:528b:: with SMTP id g133mr179705ywb.1.1548944205513; Thu, 31
    Jan 2019 06:16:45 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a81:528b:: with SMTP id g133mr179705ywb.1.1548944205513; Thu, 31
    Jan 2019 06:16:45 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!4.us.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net
    !feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.g
    iganews.com!nntp.giganews.com!v55no3615414qtk.0!news-out.google.com!h3ni1951qtk
    .1!nntp.google.com!v55no3615411qtk.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.goog
    legroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Thu, 31 Jan 2019 06:16:45 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <5...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=185.43.138.193;
    posting-account=2sVJ3goAAADI7JMBtCuzKj54-2bcrr9B
    NNTP-Posting-Host: 185.43.138.193
    References: <a...@t...no1>
    <q2mvlp$bo3$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <0...@g...com>
    <1...@g...com>
    <c...@g...com>
    <1...@t...no1>
    <6...@g...com>
    <5c509109$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c50bc8c$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c511d0f$4$486$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <5c51f62e$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <5...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <7...@g...com>
    Subject: Re: O ładowaniu w samochodzie
    From: Tomalo <r...@g...com>
    Injection-Date: Thu, 31 Jan 2019 14:16:45 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 18
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:740593
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu czwartek, 31 stycznia 2019 15:01:45 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > I w tym momencie nalezy przestac czytac Twoje pierdolenie zeby czasu nie marnowac.
    W Zukach, Syrenach , Warszawach itp regulator byl ustawiany na ok 14V. Byl to
    mechaniczny regulator i mial wiekszy rozrzut dochodzacy do +-0,5V. Problemy z
    odpalaniem wynikaly z czegos innego.

    To nie czytaj! Nie ma takiego obowiązku. Prądnica w Żuku miała napięcie znamionowe 12
    V natomiast alternator we współczesnym samochodzie ma napięcie znamionowe 14 V.
    Widzisz, te drobna różnicę?

    https://i.imged.pl/pradnica-syrena-zuk-warszawa-prad
    nica-syrena-zuk-warszawa-2-2.jpg

    https://polovni-delovi.com/delovi-Fiat-Stilo-Alterna
    tor-1.2-16-V_520249

    https://thumbs.img-sprzedajemy.pl/1000x901c/26/57/6f
    /alternator-bosch-honda-civic-vi-gen-14is-krzemienie
    wo-372269882.jpg

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: