-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <a...@t...no1>
<f...@g...com>
<c...@g...com>
<4...@g...com>
<f...@g...com>
<L_p4E.207957$iL2.50987@usenetxs.com>
<a...@g...com>
<g845E.291392$RE1.283860@usenetxs.com>
<f...@g...com>
<1bZ5E.146795$UF1.124168@usenetxs.com>
<5...@g...com>
<5u3l8afebum4.1tf9z6xfov9cd$.dlg@40tude.net>
<b...@g...com>
<5c59a787$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
<5c5aaba0$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
<6...@g...com>
<5c5ae969$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
<d...@g...com>
In-Reply-To: <d...@g...com>
Subject: Re: O ładowaniu w samochodzie
Date: Wed, 6 Feb 2019 16:48:03 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 25
Message-ID: <5c5b01ff$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.122.221
X-Trace: 1549468159 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 501 83.26.122.221:62818
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:740819
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Tomalo" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:d6c9eb75-5a6d-4cb4-afbf-19df8294544e@go
oglegroups.com...
> napisał:
>> >Wszystko się zgadza. Jak masz nowy akumulator 74 Ah i EN 700 A, a
>> >akumulator straci połowę pojemności w skutek pogorszenia się
>> >parametrów elektrolitu i płyt to już wydusisz z niego tylko 350 A.
>> >Zapewne starczy to do uruchomienia silnika.
>
>> Chyba jednak nie, bo jesli mialem akumulator 50Ah, ktoremu zostalo
>> 4Ah, a silnik zapalal normalnie ...
>Nie chyba nie, ale raczej na pewno tak.
>Jak masz 4Ah to jest szansa odpalenia silnika mimo wszystko w
>dodatniej temperaturze - szczególnie benzynowego. 4 Ah może dać
>zdolność rozruchu 100-200 A
To byl akumulator jeszcze z PRL, wiec mog tych amperow miec powiedzmy
400 jako nowy.
Zgodnie z twoja logika powinno mu zostac 40A ... tyle to by starczylo
na uruchomienie bendixu, ale nie wiecej.
Nie, to nie tak dziala jak piszesz.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.02.19 21:05 Paweł Pawłowicz
- 07.02.19 10:03 Tomalo
- 07.02.19 10:09 Tomalo
- 07.02.19 10:16 Tomalo
- 07.02.19 11:10 J.F.
- 07.02.19 11:15 J.F.
- 07.02.19 11:22 J.F.
- 07.02.19 12:32 Tomalo
- 07.02.19 12:39 Tomalo
- 07.02.19 12:43 Tomalo
- 07.02.19 12:51 Tomalo
- 07.02.19 13:19 J.F.
- 07.02.19 13:21 J.F.
- 07.02.19 13:38 J.F.
- 07.02.19 14:54 Tomalo
Najnowsze wątki z tej grupy
- supercap
- Procesor NMOS i karta CF
- Jak sprawdzic uC
- radyjko znalazłem
- Telewizor przestał widzieć sygnał z anteny
- LED
- System operacyjny dla 6800?
- Przyłączenie działki do sieci elektrycznej
- Działalność nierejestrowana/definicja sprzętu elektronicznego/misie i kolejki
- Smukły, długi ściągacz izolacji do kynaru
- rezystor 3 omy 400W
- [newbie] Jaki multimetr za 2-4 stówy?
- szafka sieciowa
- Raspberry Pi 5 + dyski SATA
- lutownica na węgiel
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław