eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaO ładowaniu w samochodzie › Re: O ładowaniu w samochodzie
  • X-Received: by 2002:a81:e8b:: with SMTP id 133mr33716ywo.0.1549960895953; Tue, 12 Feb
    2019 00:41:35 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a81:e8b:: with SMTP id 133mr33716ywo.0.1549960895953; Tue, 12 Feb
    2019 00:41:35 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
    iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!m21no27
    49540qta.0!news-out.google.com!q39ni860qtk.1!nntp.google.com!m21no2749537qta.0!
    postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Tue, 12 Feb 2019 00:41:35 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <5c618a7d$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=185.43.138.193;
    posting-account=2sVJ3goAAADI7JMBtCuzKj54-2bcrr9B
    NNTP-Posting-Host: 185.43.138.193
    References: <a...@t...no1>
    <4...@g...com>
    <f...@g...com>
    <L_p4E.207957$iL2.50987@usenetxs.com>
    <a...@g...com>
    <g845E.291392$RE1.283860@usenetxs.com>
    <f...@g...com>
    <1bZ5E.146795$UF1.124168@usenetxs.com>
    <5...@g...com>
    <5u3l8afebum4.1tf9z6xfov9cd$.dlg@40tude.net>
    <b...@g...com>
    <5c59a787$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5c5aaba0$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <5c5b3e06$0$496$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <5c5ff92e$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <5c618a7d$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <3...@g...com>
    Subject: Re: O ładowaniu w samochodzie
    From: Tomalo <r...@g...com>
    Injection-Date: Tue, 12 Feb 2019 08:41:36 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 24
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:740940
    [ ukryj nagłówki ]


    > Czyli im bardziej naladowany akumulator, tym wieksza przewodnosc
    > elektrolitu i tym wiekszy prad powinien przepuszczac.
    >
    > I nie polemizujac z powyzszym za bardzo, chcialbym jednak podkreslic,
    > ze w miare naladowania aku prad pobierany ze "zwyklego prostownika"
    > spada :-)

    Bo wzrasta SEM akumulatora, stąd prąd spada. Normalna rzecz. Wyładowany akumulator ma
    napięcie 12 V w miarę jak napięcie na nim się podnosi, to prąd maleje - oczywiście
    mówimy o klasycznym prostowniku transformatorowym.

    >
    > * - tzn w dalszej czesci ladowania, bo przy bardzo rozladowanych czy
    > moze zasiarczonych istotnie jest odwrotnie - prad poczatkowy maly i
    > rosnie.
    >
    > J.


    Coś w tym jest, gdyż jak mierzysz testerem rozruchu to na wysiorbanym akumulatorze
    otrzymasz wynik 300 A a po naładowaniu tegoż 500 A.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: