    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Tue, 12 Feb 2019 00:47:07 -0800 (PST)
    <b...@g...com>
    <5c59a787$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5c5aaba0$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <5c5b3e06$0$496$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <5c5ff92e$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <5c61946a$0$485$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: O ładowaniu w samochodzie
    From: Tomalo <r...@g...com>

    zależy spadek napięcia. Stąd też Rw akumulatora zależy także od stanu naładowania
    czyli między innymi od gęstości elektrolitu. To chciałem powiedzieć a nie ci coś
    wsadzać w usta. :D

    > I sam zacytowałeś fragment, który Ty napisałeś, umieszczając pod nim mój
    > podpis.
    > Znowu odwracasz kota ogonem. Napisałeś, że przewodnictwo elektrolitu
    > ogranicza napięcie ładowania akumulatora, a to jest totalna bzdura!
    > Nie widzę sensu kontynuacji dyskusji z Tobą, lądujesz w KF.
    >
    > P.P.

    Haha, nie rozśmieszaj mnie. Przecież odpisywanie na czyjeś posty nie jest
    obowiązkowe! Masz tylko taką możliwość. Nigdy nie prosiłem się, abyś mi cokolwiek
    odpisywał. Odpisywałeś z własnej woli.
    Po prostu - chcesz pogadać, to odpisujesz, nie chcesz to siedzisz i tylko czytasz,
    albo nawet nie czytasz. Nigdzie nikogo też nie zapewniałem, że 100% moich wpisów jest
    zgodna z rzeczywistością. Od czasu do czasu też coś pomylę, czy napiszę skrót
    myślowy, który np. ty odczytasz inaczej niż była moja intencja. Każdy ma prawo do
    swojego zdania, nawet jak ono nie jest zgodne z twoimi oczekiwaniami:)
    Niepotrzebnie się niezdrowo podniecasz, takimi pierdołami jak pisanie na grupie -
    wyluzuj, albo idź pobiegaj, itp. :D