  • 1. Data: 2012-04-17 09:05:25
    Temat: O motorach było to teraz o kask zapytam
    Od: mali <m...@g...com>

    Witam.

    Co prawda o białej lampce nikt mi nie powiedział że to Shift coś tam i
    musiałem zadzwonić do Serwisu (Tu podziękowania dla serwisu Jaskrowski
    za cierpliwość :-) )

    Może wydac się wam dziwne że zadaję takie pytania, ale szkoda mi
    wydawać kupę kasy na kask i potem się denerwowac :-)

    Tak więc słucham waszych opinii na temat kasków do jazdy na motorze
    klasy CBR-RR lub GSX-R. wazne dla mnie sa takie sprawy jak

    głośność
    wygoda
    wentylacja
    parowanie

    Czytam o kaskach shoei, arai i shubert

    Pytanie jest poważne bo muszę coś wybrać. cena jest wtórnym
    elementem.

    czekam na wasze opinie.

  • 2. Data: 2012-04-17 18:41:44
    Temat: Re: O motorach było to teraz o kask zapytam
    Od: siinski <j...@g...com>

    On 17 Kwi, 09:05, mali <m...@g...com> wrote:
> [...]
    > parowanie
    >
    > Czytam o kaskach shoei, arai i shubert
    >
    > Pytanie jest poważne bo muszę coś wybrać. cena jest wtórnym

    Mali,w najnowszym dostępnym od wczoraj nr "Motocykla"jest test
    kilkunastu kasków szczękowych topowych producentów.Myślę że znajdziesz
    tam odpowiedź której oczekujesz.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-04-17 19:03:54
    Od: mali <m...@g...com>

    On 17 Kwi, 18:41, siinski <j...@g...com> wrote:

    > Mali,w najnowszym dostępnym od wczoraj nr "Motocykla"jest test
    > kilkunastu kasków szczękowych topowych producentów.Myślę że znajdziesz
    > tam odpowiedź której oczekujesz.
    > Pozdrawiam

    Już zakupiłem i czytam te lekturę.

    Ale myślałem że fachowcy od jednego śladu coś więcej napiszą.

  • 4. Data: 2012-04-17 19:18:49
    Od: siinski <j...@g...com>

    Cóż mam Ci napisać..Z moich doświadczeń mam od ubiegłego roku Nolana
    90,i jest to bardzo fajny i wygodny kask ze średniej półki zastąpiony
    w tym roku przez model 104.Jedyną wadą jest poziom hałasu w nim ale to
    dotyczy większości szczękowców.A w razie musu na głowę Insider + gogle
    i heja :))
    Pozdroo

  • 5. Data: 2012-04-17 19:20:27
    Od: "Drzewo" <d...@w...pl>

    www.moto-opinie.info - jest trochę kasków. Zapraszam :)

  • 6. Data: 2012-04-17 20:49:32
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-17 19:03, mali pisze:

    > Ale myślałem że fachowcy od jednego śladu coś więcej napiszą.

    Moj kask jest fajny

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 7. Data: 2012-04-17 21:11:41
    Od: mali <m...@g...com>

    On 17 Kwi, 20:49, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Moj kask jest fajny
    >
    > --
    > Kuczu
    >
    > LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    > Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

    Podobno nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi.

    Ale nie wiele trzeba zrobić by rzowinąc te głupią odpowiedz do rangi
    konkretu.

    Tak wiec podpowiadam
    jaki to kask i dla czego jest fajny napisz.

  • 8. Data: 2012-04-17 22:24:56
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-17 21:11, mali pisze:

    > jaki to kask i dla czego jest fajny napisz.

    Ten z szyba co lezy teraz za krzeslem przy lodowce, i jest fajny bo mi
    sie w nim fajnie jezdzi.

  • 9. Data: 2012-04-17 22:30:38
    Od: mali <m...@g...com>

    On 17 Kwi, 22:24, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Ten z szyba co lezy teraz za krzeslem przy lodowce, i jest fajny bo mi
> [...]

    Leży? a może jednak stoi? z szybą? Raczej z jakimś poliwęglanem który
    ze szybą ma niewiele wspólnego.

  • 10. Data: 2012-04-17 22:40:23
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-17 22:30, mali pisze:

    > Leży? a może jednak stoi?

    Przed chwila widzialem ze jednak lezy. Obok tego drugiego

    > z szybą? Raczej z jakimś poliwęglanem który
    > ze szybą ma niewiele wspólnego.

    Szyba nie musi byc szklana.