  • 1. Data: 2012-04-16 21:24:30
    Temat: Problem z quadem yamaha warrior 350 Prosze o pomoc
    Od: jakubwarrior <zofiazygmunt@_NOSPAM_vp.pl>

    Witam mam problem z wariorem a konkretnie z iskra jest ale slaba nie pali
    silnik wymieniona zostala swieca warrior jest z 2002 roku Prosze o
    odpowiedz Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-04-16 21:39:53
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-16 21:24, jakubwarrior pisze:
    > Witam mam problem z wariorem a konkretnie z iskra jest ale slaba nie
    > pali silnik wymieniona zostala swieca warrior jest z 2002 roku Prosze o
    > odpowiedz Pozdrawiam
    > --

    Ostatni wysyp jest po prostu przerazajacy. A, biorac pod uwage ze to
    dopiero chlodny poczatek sezonu, obawiam sie ze bedzie tego wiecej.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2012-04-16 21:50:10
    Od: Don Pedro <d...@i...pl>

    W dniu 2012-04-16 21:39, Kuczu pisze:

    > Ostatni wysyp jest po prostu przerazajacy. A, biorac pod uwage ze to
    > dopiero chlodny poczatek sezonu, obawiam sie ze bedzie tego wiecej.

    Powiem Ci, że po długiej przerwie zasubskrybowałem precle, ale widzę, że
    to po prostu nie ma sensu.

    --
    DP

  • 4. Data: 2012-04-16 21:53:00
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-16 21:50, Don Pedro pisze:

    > Powiem Ci, że po długiej przerwie zasubskrybowałem precle, ale widzę, że
    > to po prostu nie ma sensu.

    Mosz recht.

  • 5. Data: 2012-04-16 22:11:12
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Mosz recht.

    ee tam, marudzicie ;)

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, FJ1100N
    Sprzedam Volvo FL618
    http://allegro.pl/show_item.php?item=2266077365

  • 6. Data: 2012-04-17 01:19:33
    Od: "Heniek" <d...@b...pl>

    "Kuczu" wrote in message news:jmhsi9$d0$1@inews.gazeta.pl...

    > Ostatni wysyp jest po prostu przerazajacy. A, biorac pod uwage ze to
    > dopiero chlodny poczatek sezonu, obawiam sie ze bedzie tego wiecej.

    ojtam ojtam zaraz pszerarzajacy wystarczy sie dostosowac zapomniec o
    interpunkcji ktura jest starym przesondem rodem ze sredniowiecza nikomu
    niepotszebnych ogonkach i ortografi dodatkowo utrudniajacej i tak
    wystarczajaco skomplikowany jezyk polski po zsumowaniu wszystkiego i wzieciu
    na miekko moze byc weselej niz na chomor-l stszalka ide polatac

  • 7. Data: 2012-04-17 03:46:34
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-04-16 21:24, jakubwarrior pisze:
    > Witam mam problem z wariorem a konkretnie z iskra jest ale slaba
    > nie pali silnik wymieniona zostala swieca warrior jest z 2002
    > roku Prosze o odpowiedz Pozdrawiam

    Wymień WARIORA na WARIATORA .... będzie chodził lepiej.

  • 8. Data: 2012-04-17 08:45:09
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    jakubwarrior pisze:
    > Witam mam problem z wariorem a konkretnie z iskra jest ale slaba nie
    > pali silnik wymieniona zostala swieca warrior jest z 2002 roku Prosze o
    > odpowiedz Pozdrawiam
    > --

    Słaba iskra może wynikać z zaśniedziałych styków w obwodach cewki.
    Miałem kiedyś podobny problem, z tym że silnik palił ale miał słabsze
    osiągi. Pomogło usunięcie śniedzi na złączkach. Osiągi się poprawiły o
    kilkanaście procent.
    Druga rzecz to świeca. Może ta którą wstawiłeś jest felerna. Czy jest
    różnica w iskrze na starej i nowej świecy?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 9. Data: 2012-04-17 21:31:50
    Od: jakubwarrior <zofiazygmunt@_NOSPAM_vp.pl>

    już 3 świece wymieniłem brane z katalogu styki tak samo przeczyszczone i
    przepaczone cala instalacja przepaczona nie mam pojęcia jak ktoś mial
    podobny problem to prosze o pomoc pozdrawiam

  • 10. Data: 2012-04-17 21:44:17
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    On 17.04.2012 21:31, jakubwarrior wrote:

    > już 3 świece wymieniłem brane z katalogu styki tak samo przeczyszczone i
    > przepaczone cala instalacja przepaczona nie mam pojęcia jak ktoś mial
    > podobny problem to prosze o pomoc pozdrawiam

    przepacz jeszcze jakiś słownik poprawnej polszczyzny, poczytaj trochę o
    interpunkcji. Z pewnością łatwiej uzyskać poradę jeśli rozmawia się w
    tym samym języku.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków