  • 1. Data: 2013-08-02 14:38:13
    Temat: O-ringi
    Od: "Leszek Karlik" <l...@g...com>

    Ma ktoś pomysł, gdzie w Warszawie mogę
    dostać o-ringi calowe (ID 5/16", OD 7/16", czyli
    na metryczne 7,66x1,78 mm)?

    W sklepie motoryzacyjnym na wsi 100 km pod
    warszawą mieli pudełko z zestawem o-ringów,
    w którym takowe mieli, ale wszystkie już
    mi się skończyły, a w wielkim kurde mieście
    gdzie dzwonię to albo nie prowadzą o-ringów,
    albo takiego rozmiaru nie ma.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik NTV 650 & ST995i
    http://leslie.hell.pl/

  • 2. Data: 2013-08-02 14:53:45
    Temat: Re: O-ringi
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-08-02 14:38, Leszek Karlik pisze:
> [...]
    > w którym takowe mieli, ale wszystkie już
    > mi się skończyły, a w wielkim kurde mieście
    > gdzie dzwonię to albo nie prowadzą o-ringów,

    7,65x1,78 to jest standardowy oring.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2013-08-02 14:55:42
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-08-02, Leszek Karlik <l...@g...com> wrote:
> [...]
    > w którym takowe mieli, ale wszystkie już
    > mi się skończyły, a w wielkim kurde mieście
    > gdzie dzwonię to albo nie prowadzą o-ringów,

    Dzwoniles/byles moze na Jaktorowskiej? Po drugiej stronie
    Premy jest sklep i maja sporo o-ringow.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2013-08-02 15:11:17
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-08-02 14:53, Kuczu pisze:

    > 7,65x1,78 to jest standardowy oring.

    albo kup 7.50x1.80 i tez bedzie dzialac.

  • 5. Data: 2013-08-02 16:36:40
    Od: "Leszek Karlik" <l...@g...com>

    On Fri, 02 Aug 2013 14:53:45 +0200, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    [...]
    > 7,65x1,78 to jest standardowy oring.

    No niby tak, a tutaj facet w sklepie mi narzeka że
    nie ma w katalogu.

    Na Garażowej 4 w hurtowni uszczelek mieli,
    na szczęście. :-)

  • 6. Data: 2013-08-02 19:32:50
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Leszek Karlik" <l...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > w którym takowe mieli, ale wszystkie już
    > mi się skończyły, a w wielkim kurde mieście
    > gdzie dzwonię to albo nie prowadzą o-ringów,

    Na allegro kupisz. Całe zestawy lub pojedynczo. Oplaca sie caly zestaw
    lepiej.

    --
    Grzybol

  • 7. Data: 2013-08-03 21:41:29
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Leszek Karlik" wrote...
    > Ma ktoś pomysł, gdzie w Warszawie mogę
    > dostać o-ringi calowe (ID 5/16", OD 7/16", czyli
    > na metryczne 7,66x1,78 mm)?

    Najlepsze miejsce na kupowanie o-ringów z moich doświadczeń to GG Trading.
    Jak na razie dostaje wszystko co potrzebuję... od ręki i jeszcze proponują
    wybór materiału.
    W Warszawie są na ul. Łopuszańskiej 36. Trzeba wjechać na teren za
    szlabanem.
    http://www.ggtrading.pl/

    Obsługa też bardzo miła i panowie starają się pomóc.

    --
    James