  • Data: 2020-09-30 21:10:00
    Temat: Re: OC
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mateusz Viste" napisał w wiadomości grup
    2020-09-30 o 12:59 GMT, Budzik napisał:

    >To ja opiszę jak to wygląda w FR, bo oni to zdaje się rozwiązali w
    >sposób bardzo ludzki i wygodny:

    Z tego co piszesz, to prawie tak samo jak u nas ..

    >- OC przedłuża się automatycznie, a ubezpieczyciel sobie albo sam
    > ściąga z konta coroczną należność, albo upomina się u
    > ubezpieczonego,
    >- jak kupujesz samochód, to od dnia 0 musisz mieć OC na niego,

    Ale jak dokladnie ?
    Kupuje uzywany samochod ... i co - najpierw kupuje ubezpieczenie, czy
    musze zadbac aby zrobic to rano i zdazyc ubezpieczyc, czy moze
    ubezpieczenie poprzedniego wlasciciela przechodzi na mnie ?

    >- jak sprzedajesz, to informujesz o tym swojego ubezpieczyciela i ten
    > zwraca kwotę za opłacony a niewykorzystany czas,
    >- jak zmieniasz ubezpieczenie to tak jak powyżej, tyle że musisz
    > uprzedzić ubezpieczyciela miesiąc wcześniej.

    I nie ma jakis rocznych okresow ?
    I jak ubezpieczyciel sobie np w maju sciagnie dużą skladke roczną, to
    moge poszukac tanszego, ubezpieczyc od czerwca, a staremu powiedziec,
    zeby pieniadze za 11 miesiecy oddal ?

    J.

    Mateusz