  • Data: 2016-10-21 08:22:57
    Temat: Re: OC/AC 2015 24oo OC/AC 2016 37oo
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-10-21 o 08:18, Maciek pisze:
    > Ale o ile wiem OC+AC się płaci raz na rok. Według Twoich wyliczeń
    > niecałe 300zł miesięcznie. Ja tyle płacę za 1.5 tankowania mojego wraka.
    > Nawet nie chcę wiedzieć ile by mnie wyniosła miesięczna rata kredytu na
    > samochód, który po 2 latach ma wartość 90 tys. Przy takich problemach
    > widzę dla Ciebie kilka rozwiązań:
    > - zrezygnuj z AC
    > - ogranicz tankowanie
    > - sprzedaj grata i kup jakiegoś normalnego pełnoletniego Golfa, którym
    > Niemiec tylko raz w tygodniu do kościoła jeździł - nie będą chcieli dać
> [...]

    Nie bardzo rozumiem tok myślenia - to, że ktoś ma samochód za 100
    tysięcy oznacza, że ma przymknąć oko na 1700zł różnicy w ubezpieczeniu?

    Zawsze wydawało mi się, że bogaci są bogaci nie tylko z pracy, ale też
    właśnie z tego, że potrafią zadbać o swoje interesy. A biedny jest
    biedny między innymi dlatego, że nie ma siły lub odpowiedniej
    inteligencji, aby pomyśleć, np. nad wyborem odpowiedniej taryfy
    telefonicznej, ubezpieczenia itp.

    --
    Liwiusz