  • 101. Data: 2014-10-09 08:54:09
    Temat: Re: OMG!
    Od: Mirosław Kwaśniak <m...@u...ikem.pwr.wroc.pl>

    Mario <m...@...pl> wrote:

    > Szukałem strony produktu. Znalazłem coś takiego:
    > http://earstream.eu/
    > "To konto zostało zawieszone.
    > Powodem może być przekroczenie limitów dostępnych dla tego konta lub
    > zaległość w płatnościach"
    > Jeśli sprzedaje tych wzmacniaczy z 10 rocznie to powinien podnieść cenę
    > z 5900 na 5906 to mu powinno wystarczyć na utrzymanie domeny eu.

    http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache
    :earstream.eu/page/95/News/l

    15 września 2014 r.
    - wzmacniacz Sonic Pearl przeszedł gruntowną modernizację dotyczącą bloku
    - zasilania oraz sekcji wzmacniającej. Efektem jest większa moc wyjściowa
    - oraz znacznie podniesiona jakość dźwięku. Posiadacze starszych wersji
    - Sonic Pearl mogą skorzystać z częściowego lub kompletnego upgrade
    - wzmacniacza. Koszt wymiany sekcji wzmacniającej to 1000zł z odsyłką do
    - klienta, a w połączeniu z przebudową zasilacza 1200zł. Upgrade zasilania
    - przynosi dalszy przyrost mocy oraz jakości dźwięku.

    ;)

  • 102. Data: 2014-10-09 09:07:12
    Od: Mirosław Kwaśniak <m...@u...ikem.pwr.wroc.pl>

    Mario <m...@...pl> wrote:
> [...]
    > Jeśli sprzedaje tych wzmacniaczy z 10 rocznie to powinien podnieść cenę
    > z 5900 na 5906 to mu powinno wystarczyć na utrzymanie domeny eu.

    http://forum.mp3store.pl/topic/119916-nowosci-i-prom
    ocje/

    A teraz gratka dla chcących zainwestować raz, a dobrze ??? zestaw ???8K???:

    wzmacniacz słuchawkowy Headonic GS/P
    bateria dedykowana 2500mAh
    ładowarka automatyczna do sieci 100 ??? 240V AC
    interkonekt SunRise RCA 1m
    Citrone TubeDAC
    kabel zasilający 2m
    kabel S/PDIF Digix3 1m
    U-Sabre TCXO DAC upgradowany
    kabel USB Extreme 1.6m
    wysyłka uwzględniona w cenie kompletu 7995zł (6500zł netto)

  • 103. Data: 2014-10-09 09:19:21
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości

    > Może gra jak każdy inny wzmacniacz za 20 zł, ale w środku wygląda jakby go
    > sklecił gimnazjalista. Kontrastuje z obudową nas której producent skupił
    > swoją uwagę.

    Ludzie kupują oczami.
    Wygląd opakowania decyduje często o wybraniu tego, a nie innego produktu.
    A tak poza tym, czyż tego typu gadżety nie mają przede wszystkim ładnie
    wyglądać i za tę podstawową cechę klient płaci.

    Chciałbym żyć w świecie w którym bezwzględnie działa zasada: Co nie jest
    (jednoznacznie) zakazane jest dozwolone.
    Każdy wyłom tworzy lawinę której skutkiem są między innymi zmieniające się
    interpretacje przepisów i oczekiwanie potem (np. przez ZUS) opłat wstecz za
    5 lat + odsetki, mimo, że kilka wcześniejszych kontroli mówiło, że jest OK
    (czytałem, że takie przypadki są nagminne).
    Przestrzeganie tamtej zasady (ze słowem 'jednoznacznie') chyba nie pozwoliło
    by na takie rzeczy.

    Zakazanie sprzedawania ręcznie poklejonej elektroniki to taki wyłom. To jest
    praktycznie jedyny powód dla którego bronię tego gościa. Ale dla mnie akurat
    ten argument jest zasadniczy.
    P.G.

  • 104. Data: 2014-10-09 09:51:30
    Temat: Re: [OT] OMG!
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "janusz_k" <J...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zapominasz że ludzie się nie znają na tym, nie wiedzą że sygnały powinny
    > być ekranowane a nie prowadzone zwykłym drutem robiącym za antenę, że
    > producent po to robi coś w smd żeby to lutować bezpośrednio
    > do płytki a nie przedłużać na drucikach, o prowadzeniu masy już nie
    > wspomnę.

    Ten wzmacniacz na wejściu ma sygnał wyjściowy z jakiegoś sprzętu a nie z
    mikrofonu.
    Przypuszczam, że impedancja sygnału wejściowego jest rzędu 1k i nigdzie nie
    występują tam sygnały o większej impedancji.

    Czy ekranowanie takiego sygnału jest rzeczywiście konieczne?
    Obudowa robi chyba za skuteczny ekran od zakłóceń zewnętrznych.
    Wewnątrz mamy tylko zakłócenia od 50Hz (transformator toroidalny jest dobrym
    wyborem). Od ekranowania kabelków chyba znacznie ważniejsze są duże
    kondensatory na zasilaniu i duże CMRR wzmacniaczy (wtedy chyba nawet
    stabilizowane zasilacze nie są niezbędne).
    Co do przesłuchów między kanałami. Nie przyglądałem się dokładnie zdjęciom,
    ale jeśli kabelki są w jakiejś odległości od siebie to dajmy im 10pF. Dla 1k
    1/2piRC wychodzi mi 15MHz. Powyżej tej częstotliwości spodziewałbym się
    dużych przesłuchów, ale czy to jest jakikolwiek problem w tym przypadku.
    A tak w ogóle to nie do końca rozumiem problem przesłuchów między
    lewy/prawy. Nie sądzę, aby w czasie nagrania było jakoś dokładnie ustalone,
    co ma być w lewym, a co w prawym i jakakolwiek zmiana to na pewno
    pogorszenie a nie poprawienie jakości. Co innego jakby w jednym była wersja
    angielska a w drugim polska i skręcając do końca w jedną stronę słyszało by
    się jeszcze też to drugie.

    Wyobraźmy sobie taką idealną obudowę i dwa gniazdka po przeciwnych stronach
    połączone jednym drutem. Czy na pewno zamiana tego drutu na ekranowany
    poprawi coś? A może pogorszy? W pierwszym przypadku zakłócenia z zewnątrz
    płyną tylko po obudowie, a drugim też przez ekran.
    Nie umiem jednoznacznie odpowiedzieć na te pytania.
    P.G.

  • 105. Data: 2014-10-09 09:58:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.10.2014 18:28, Marek pisze:

    > Chwila moment, o konturach basów pisali zadowoleni kliemci.

    A Pałac Kultury chcesz? Tanio policzę...

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 106. Data: 2014-10-09 09:59:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.10.2014 18:12, Sebastian Biały pisze:

    > A gdzie są te hordy oszukanych przez znachorów? A gdzie jest Steve Jobs
    > który zamiast wyciąć raka wpierdalał zioła? To ludzie ogłupieni

    Cóż, jeśli faktycznie tak robił to trafił swój na swego ;->

    > debilizmamy płynącymi z ust znachorów i wszelkiego rodzaju pseudo
    > naukowym bełkotem z czasopism audiofilskich. Czym się różni wiejski
    > znachor od dobrze opłacanego kłamcy z gazety audiofilskiej? I tu i tu

    [ciach]

    Zgoda, aczkolwiek z tym lepiej walczyć edukacją a nie zakazami (a
    przynajmniej nie tylko).

    Z homeopatią, jasnowidzami, wróżkami, religiami i całą resztą tego
    durnego zabobonu.

  • 107. Data: 2014-10-09 10:00:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.10.2014 22:08, sundayman pisze:

    > To jest niestety hańba. Problem polega na tym, że 99,9% "wiernych" nawet
    > się nad tym nie zastanowi.

    Religia z definicji wymaga wyłączenia myślenia.

  • 108. Data: 2014-10-09 10:05:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.10.2014 19:08, Marek pisze:

    > Nie jestem pewien czy to samo. Czy sprzedawcy LSD sprzedaja kit?

    Nie. Sprzedwcy LSD sprzedają substancję psychodeliczną. O ile nie jest
    zapaskudzone jakimiś niepożądanymi dodatkami klient dostaje dokładnie to
    za co zapłaci.

    Swoją drogą to jest jeszcze jeden argument za legalizacją - produkty
    mogłby być kontrolowane pod kątem jakości.

    > Nabywcy świadomie kupuja subiektywne werażenia, podobnie jest z
    > audiofilami.

    Audiofile kupują homeopatię i inne placebo.

  • 109. Data: 2014-10-09 10:13:25
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Mirosław Kwaśniak" <m...@u...ikem.pwr.wroc.pl> napisał w
    wiadomości news:54363420$0$12235$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
    > U-Sabre TCXO DAC upgradowany
    > kabel USB Extreme 1.6m
    > wysyłka uwzględniona w cenie kompletu 7995zł (6500zł netto)

    Potrzebujemy:
    - kogoś kto wystruga odjazdowe obudowy,
    - kogoś, kto nie będzie się wstydził sprzedawać poklejonej elektroniki.

    Z resztą sobie poradzimy i zalejemy rynek najróżniejszym sprzętem
    audiofilskim.
    Każde urządzenie mogło by być w wielu wersjach, zależnie który z nas
    (artystów) pokleiłby elektronikę. Obowiązkowo informacja z której stajni
    pochodzi która sztuka.
    Na forum odbywały by się dyskusje porównawcze. Niektórzy mający zdecydowany
    nadmiar gotówki, z którą nie wiedzą co robić kupowaliby wzmacniacze każdego
    z autorów aby móc je samemu porównać.
    Dalej dobrze byłoby zaoferować te same urządzenia oparte na wzmacniaczach
    operacyjnych od różnych producentów. Szczególnym powodzeniem cieszyły by się
    urządzenia zbudowane na antycznych wzmacniaczach wyprodukowanych jeszcze
    przez National Semiconductor, a już szczególnym rarytasem byłyby te na
    układach Cemi (te to już konkurencja do lampowych).
    P.G.

  • 110. Data: 2014-10-09 10:15:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.10.2014 19:11, Sebastian Biały pisze:

    > W przeciwieństwie do audiofilskich urządzeń LSD *DZIAŁA*. Audiofilstwo
    > opera się o kłamstwo, narkotyki o skurwysyństwo.

    Zwracam uwagę, że szkodliwość LSD jest znacznie niższa niż w przypadku
    alkoholu a groźba uzaleźnienia jest na poziomie czekolady.

    O jakim skurwysyństwie piszesz? Skurwysyństwem jest ta cała idiotyczna
    "wojna z narkotykami", która pochłania mnóstwo środków i powoduje
    rozkwit przestępczości.

    Jak już chcesz walczyć ze skurwysyństwem to popatrz na religie wciskane
    dzieciom do gardła, kiedy jeszcze nie potrafią samodzielnie odróżniać
    rzeczywistości od fikcji. Swoją drogą to tak jak z narkotykami... Jak
    ktoś dorosły świadomie chce się truć religią, nikotyną czy innimi
    narkotykami to jest to jego wybór. Ale dzieci należy przed tym chronić.