  • 21. Data: 2014-10-08 13:05:07
    Temat: Re: OMG!
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 8 Oct 2014 12:15:18 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:
    > Bo to nieuczciwe jest.

    Ale przecież on tego nie ukrywa skoro ma klientów i są zadowoleni to
    gdzie jest ta nieuczciwość, powinien zwróć pieniądze temu co
    opublikował stronę, do której podałeś linka, jeśli by to zrobił na
    prawdę nie widzę powodów by się czepiać. Coś jest warte tyle ile ktoś
    jest skłonny za to zapłacić...

    --
    Marek

  • 22. Data: 2014-10-08 13:05:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Mirek,

    Wednesday, October 8, 2014, 12:52:25 PM, you wrote:

    > Widziałeś samochód rajdowy w środku?

    Oczywiście. I na pewno nie chciałbym nim jeździć w normalnym ruchu.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 23. Data: 2014-10-08 13:13:48
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-10-08 12:48, Mirek pisze:

    > Co jest niby nieuczciwe? Że ktoś zrobił ręcznie, może nawet trochę
    > niechlujnie, ale komuś się tak podoba i za to zapłacił?

    Bo mu się podobały recenzje i wygląd. A w recenzjach nie widać zdjęć ze
    środka. Jest trochę opisu, że jeden wzmacniacz i cztery duże ładne
    kondensatory. A głównie recenzent pisze o naklejkach, gałce z czarną
    kulą i że elementy obudowy aluminiowej wykonane są na maszynach CNC.

    > Można by się kłócić, gdyby koleś to ukrywał, ale tak najwyraźniej nie
    > jest.

    Nie wiem czy przed kupnem można sobie rozkręcić obudowę i zajrzeć do
    środka. Kupujący zakłada ze taka sama staranność jak przy wykonywaniu
    obudowy była zapewne przy konstruowaniu wnętrza.
    Z resztą co audiofila obchodzi co jest w środku? Gra ładnie,
    > wygląda ładnie, nikt takiego nie ma, stać mnie - kupuję.
    > I jeszcze jedno: teraz to Ty wyznajesz jakiś okultyzm ;) Myślisz, że
    > przez ładne ścieżki, montaż automatyczny, elementy 0nic0nic, ROHS itp.
    > uzyskasz lepsze brzmienie? ;)

    Bredzisz. To zwykła rzetelność inżynierska nakazuje, żeby klientowi nie
    sprzedawać układu na płytce uniwersalnej łączonego drucikami. Poza tym
    akurat Roman nie jest zwolennikiem elementów 0ni0nic. Montażu
    automatycznego też nikt nie postulował. Ale przyzwoity montaż THT na
    płytce z sensownie poprowadzonymi ścieżkami to by się przydał. Jakby co
    to może przecież nawet ścieżki pozłocić żeby uzyskać bardziej nasyconą
    górę i mięsisty dół.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 24. Data: 2014-10-08 13:20:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marek,

    Wednesday, October 8, 2014, 1:05:07 PM, you wrote:

> [...]
    > opublikował stronę, do której podałeś linka, jeśli by to zrobił na
    > prawdę nie widzę powodów by się czepiać. Coś jest warte tyle ile ktoś

    Art. 286 §1 kodeksu karnego znasz?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 25. Data: 2014-10-08 13:21:31
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2014-10-08 12:21, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Chciałbyś mieć tak wykonany samochód jak ten... ,,wzmacniacz"?
    Oczywiście, że nie. Aczkolwiek podejrzewam, że spora część rynku
    samochodów używanych w Polsce to tego typu auta. :-D Z wierzchu
    odpicowane, a pod spodem pospawane z trzech złomów. :-D

  • 26. Data: 2014-10-08 13:25:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello JDX,

    Wednesday, October 8, 2014, 1:21:31 PM, you wrote:

    > Oczywiście, że nie. Aczkolwiek podejrzewam, że spora część rynku
    > samochodów używanych w Polsce to tego typu auta. :-D Z wierzchu
    > odpicowane, a pod spodem pospawane z trzech złomów. :-D

    I jest to traktowane jako nieuczciwość, nieprawdaż?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 27. Data: 2014-10-08 13:33:58
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 8 Oct 2014 13:20:12 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:
    > Art. 286 §1 kodeksu karnego znasz?

    Nie widzę związku. Klienci wiedzą za co płacą a Ty tylko opierasz się
    na własnych przypuszczeniach, że to nie gra tak dobrze jak oni
    twierdzą.
    Powyższy art. można by było zastosować TYLKO wtedy gdyby
    niezadowolonemu klientowi nie oddałby kasy i JEDNOCZEŚNIE ów klient w
    sądzie był w stanie udowodnić, że urządzanie nie gra tak dobrze jak
    twierdzi sprzwdawca, czyli nie spełnia założonej funkcji. Z pkt.
    widzenia prawa może sprzedawać nawet puste obudowy za 10k jeśli ktoś
    chciałby to kupić. Ba! nawet nic nie musi sprzedawać aby zrobić
    biznes zgodnie z prawem - patrz wątek o procesorze Warszawa :-)
    Jeśli on oddaje kasę rozczarowanym wew. wyglądem - jak mawiał Lenin:
    "ręce precz od Moskwy".

    --
    Marek

  • 28. Data: 2014-10-08 13:36:31
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 08 Oct 2014 13:13:48 +0200, Mario <m...@...pl> wrote:
    > Bo mu się podobały recenzje i wygląd. A w recenzjach nie widać
    zdjęć ze
    > środka

    Przecież są, na stronie producenta i na stronie produktu roku 2012
    highfidelity.
    Moim zdaniem ktoś dokładnie się im nie przyjrzał i zwrócił uwagę
    tylko na wygląd zew.

    --
    Marek

  • 29. Data: 2014-10-08 13:38:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marek,

    Wednesday, October 8, 2014, 1:33:58 PM, you wrote:

    > Nie widzę związku. Klienci wiedzą za co płacą

    Nie wiedzą - nie mają szans zobaczyć, z czego i jak jest wykonany
    produkt.

    Rzeczywista wartość produktu jest znikoma a ich sprzedaż wykorzystuje
    niewiedzę klientów.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 30. Data: 2014-10-08 13:48:03
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    trada.pl...

    <r...@p...pl.invalid> wrote:
> [...]

    Pffff...

    >Ale przecież on tego nie ukrywa skoro ma klientów

    A ma?