    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 30 Nov 2014 08:48:06 -0800 (PST)
    <m5but7$dop$2@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <m5el08$67q$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <m5evir$gbm$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <m5f2d2$ja4$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <m5f53t$m9s$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <m5f8mp$q09$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: [OT] Czy obecne odnawialne źródła energii nie mają sensu?
    From: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Monday, December 1, 2014 12:13:47 AM UTC+10, Shrek wrote:

    > Przestań jęczeć - to zanieczyszczenie to głównie para wodna i CO2 skrócie woda
    gazowana.

    Jasne. W miastach jest swieze powietrze bo tak pasuje do Twojej wizji swiata. Nawet
    nie wysilisz sie zeby w Google zapytanie wpisac bo WIESZ ze masz racje.

    woleli dymiacy kombinat od czystej turbiny wodnej.

    > Nudny jesteś - to jedź do Bełchatowa i zapytaj czy wolą mieć elektrownie
    > na węgiel brunatny czy czystą turbinę wodną.

    Mysle, ze wola turbine. A dlaczego tak mysle? Oto dlaczego:
    Emisje zanieczyszczeń atmosferycznych z 20 europejskich elektrowni węglowych o
    najgorszym oddziaływaniu na zdrowie publiczne:

    Nazwa instalacji:Bełchatów
    SOx (t) 73 500
    NOx (t) 41 900
    PM10 (t) 1 450
    Rtęć (kg) 1 580

    Oczywiscie Ty nie bedziesz widzial w tym problemu.

    I po raz kolejny prosze: skup sie i oddziel obawe o utrate pracy (nie o to pytalem)
    od preferencji zrodla energii (o to pytalem). Nie pisz mi po raz kolejny ze chca
    istniejaca elektrownie weglowa bo pytanie brzmialo (cytuje po raz kolejny):"wolalbys
    miec za plotem elektrownie weglowa czy wodna/solarna? I dlaczego ta druga? Czyzbys
    jednak widzial jakas roznice poza kosztem? ;) ".

    > To sobie zbuduj i wtedy będziesz miał.

    Kawalek sobie zbudowalem - mam panele na dachu. Nie lubie placic wysokich rachunkow.

    > Ale przestań mi wmawiać, że w
    > takim Bełchatowie ludzie zamiast 4 GW elektrowni wolą mieć
    > dwumaegawatową na jakimś lokalnym strumyczku. Bo nie chcą.

    Chca miec prace. I chca miec prad. Ale czy akurat chca miec dymiacy kombinat to nie
    wiem. A skad czerpiesz swoja pewnosc, ze chca? Pytales ich czy kolejna prawda
    objawiona wybranym?

    > LOL Przecież pierwszy akapit i już widać, że to tekst na zamówienie.

    To moze doczytaj do trzeciego? Dasz rade.
    Masz jakis konkretny powod (inne badanie?) zeby odrzucic te wyniki czy po prostu nie
    nie pasuja do Twojej wizji swiata?

    Pozdrawiam,
    Iguan

    --