    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re:[OT]OMG!
    Date: Sat, 11 Oct 2014 13:06:05 +0200

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości
    news:m19gua$8p5$1@mx1.internetia.pl...

    > Chodzi o te parametry podane przez kolesia?
    > "bardzo selektywny dźwięk, z dobrze zaznaczanymi planami, różnicowaniem
    > dynamiki itp. Pojawiła się głębia brzmienia, średnica miała lepsze
    > nasycenie."

    Nie wiem dlaczego muzycy wyżej cenią dźwięk normalnego fortepianu ze
    strunami niż nawet wysokiej klasy instrumentu elektronicznego (przecież na
    pewno dokładniej zestrojonego).
    Przyjmuję, że są dziedziny, na których się nie znam więc się nie wypowiadam.
    Nie wiem co to jest selektywny dźwięk, zaznaczone plany itd., ale brzmi to
    jakoś podobnie do wypowiedzi profesorów z wyższych uczelni muzycznych.
    P.G.