    From: ToMasz <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: [OT] Re: Iphone Killer ... zdechł jak pies
    Date: Wed, 10 Jun 2009 00:31:26 +0200

    Jan Strybyszewski pisze:

    > No to po co smiecisz trolu swoimi fobiami ?
    > Kilfile nie nauczyli uzywac sioo
    JAnuszu szanowny. NApisze coś specjalnie do Ciebie, ale niewiem czy to
    dotrze. najpierw pytanie. Nosisz stanik? Sam sobie odpowiem. raczej nie
    nosisz. A czy według Ciebie istoty noszące stanik są gorsze? Może ci z
    krawatem skazani są na wymarcie? Dzieki temu ze jesteśmy różni, świat
    jest barwniejszy! Dzieki temu ze mamy różne DNA lepiej bronimy sie przed
    chorobami. Wielu z nas widzi te różnice, ale dlaczego na Ciebie działa
    to jak płachta na byka?

    zatytuowałeś wątek iphone kiler zdechł jak pies. O ile mi wiadomo psy
    zdychają w strasznych warunkach. O ile mogę sobie wyobrazić
    "zdechniecie" w świecie biznesu, to "palm" jest spektakularnym
    bankrutem? Moze jakieś źródło? bo chyba słabej sprzedaży nie nazwałeś
    zdechnieciem?
    NAisałeś "iphone kiler" gogle tu jest bezużyteczne, bo wywala miloiny
    znalezionych fraz. JEdnak proszę Cię, podaj linka do artykułu w którym
    WYTWÓRCA nazywa SWÓJ produkt "kilerem". Nie redaktor, wytwórca.

    iPhone ewoluuje w dobrym kierunku, nawet Waldek nie zaprzecza, ale
    właśnie różnorodność, konkurencja spowoduje ze następny iPhone ku Twojej
    radości bedzie jeszcze lepszy. JAk htc splajtuje to Apple nie bedzie juz
    miało z kim rywalizować!

    Co do samego "kilowania". JA -na ten przykład- zawsze jestem otwarty na
    propozycje. Mój telefon ma mały ekran i dzieki temu "trzyma" 5 dni(30%).
    ma kilkadziesąt klawiszy(30%), a każdy z nich uruchamia "sped dial",
    albo konkretny program. muzyka-2%, video5%, gry 0%, internet10%,
    nawigacja (AM)20%-(darujmy sobie nawigacje) Który z produktów Apple
    byłby dlamnie najlepszy?
    ToMasz

    PS kiedyś ZXSpectrum też był PersonalComputer(IBM) "killer" tak mi sie
    tylko skojarzyło..