  • Data: 2015-04-17 07:19:17
    Temat: Re: [OT] Re: Nocne Wilki w Polsce ?
    Od: Thomas <t...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotruś jeżdze od dawna, post to mój nie pierwszy, ale bardzo dawno się
    nie odzywałem bo jak Prawy zauważył mądrych dyskusji tu brak. Nie jestem
    jakimś starym preclem, choć impreze na patykach jeszcze pamiętam przez
    Zbigiego organizowaną (a propos 100lat Zbigi! jak to czytacz;).
    I tak to w skrócie wygląda :)