  • 1. Data: 2015-04-13 23:56:31
    Temat: Nocne Wilki w Polsce ?
    Od: Thomas <t...@v...pl>

    Jakie są Wasze zdania na ten temat?
    .. zdania motocyklistów nie polityków, choć polityką jest grubo podszyte

    ps.(Prawy czy to będzie mądra dyskusja?;)

  • 2. Data: 2015-04-14 08:37:27
    Temat: Re: Nocne Wilki w Polsce ?
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Thomas" napisał

    > Jakie są Wasze zdania na ten temat?
    >.. zdania motocyklistów nie polityków, choć polityką jest grubo podszyte

    Sikam na to.

    --
    Hinek

  • 3. Data: 2015-04-14 14:33:22
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-04-14 o 08:37, Hinek pisze:
    > Użytkownik "Thomas" napisał

    > Sikam na to.

    Ja również. Gdyby nie dziennikarze i politycy - w ogóle bym nie wiedział
    o tej wyprawie. Jak o tysiącu innych.

    --
    MN

  • 4. Data: 2015-04-14 22:38:47
    Od: Sir |Piernik <d...@p...onet.pl>

    Thomas pisze:
    8<...
    > Jakie są Wasze zdania na ten temat?
    ...>8

    A jakie jest Twoje na temat Rajdu Katyńskiego?

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 5. Data: 2015-04-15 12:04:02
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2015-04-13 o 23:56, Thomas pisze:
    > Jakie są Wasze zdania na ten temat?
    > .. zdania motocyklistów nie polityków, choć polityką jest grubo podszyte
    >
    > ps.(Prawy czy to będzie mądra dyskusja?;)

    Przywitać jak braci i pojechać razem - choć kawałek.

    WW

  • 6. Data: 2015-04-15 16:23:57
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 15.04.2015 o 12:04, WW pisze:

    > Przywitać jak braci i pojechać razem - choć kawałek.

    no z tymi braćmi to trochę pojechałeś. Posiadanie motocykla juz dawno
    nie jest gwarancją braterstwa.
    Ja bym im po prostu nie przeszkadzał

    --
    Arni

  • 7. Data: 2015-04-15 18:25:39
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2015-04-13 o 23:56, Thomas pisze:
    > Jakie są Wasze zdania na ten temat?

    Ciekawa sprawa że w mediach pisze się o nich "gang". Mi się to kojarzy z
    grupą ludzi żyjących z rozboju. Tymczasem na zdjęciach AFP widzę gości
    na tłustych harlejach. Może to kogoś zaboli ale dla mnie większość ludzi
    jeżdżących na tłustych HD to pozerzy który bardzo chcą się pokazać. Do
    tego bandana z trupimi czaszkami żeby nadać atmosfery grozy.
    Zastanawiam się czym się różni ten "gang" od grup motocyklistów w
    Polsce. Być może niczym oprócz tego że "gang" łyka tak jak większość
    Rosjan prymitywną propagandę Putina.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2015-04-15 18:35:39
    Od: Thomas <t...@v...pl>

    wiadomość z dnia dziesjszego:

    http://niezalezna.pl/66017-motocyklisci-z-rajdu-katy
    nskiego-pojada-z-sowieckimi-nocnymi-wilkami-niewyklu
    czone

  • 9. Data: 2015-04-15 18:46:29
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2015-04-15 o 16:23, Arni pisze:

    > no z tymi braćmi to trochę pojechałeś. Posiadanie motocykla juz dawno
    > nie jest gwarancją braterstwa.
    > Ja bym im po prostu nie przeszkadzał

    Są rożne powody, dla których dosiadamy swoich maszyn i jedziemy przed
    siebie, często bez świadomości celu. Ot, chcemy oderwać się od całego
    brudu tego świata, choć na moment poczuć się wolnym. Spotka się z ludzi
    o najrozmaitszej proweniencji, ale ludzi których łączy ta sam pasja.
    Upolitycznianie tego jest biegunowo odległe od mojego postrzegania brata
    na motorze.
    Nie dajmy się ponieść politycznym oszołomom z obu stron.

    WW

  • 10. Data: 2015-04-16 07:42:01
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2015-04-15 o 18:25, Piotr Rezmer pisze:

    > Ciekawa sprawa że w mediach pisze się o nich "gang". Mi się to kojarzy z
    > grupą ludzi żyjących z rozboju. Tymczasem na zdjęciach AFP widzę gości
    > na tłustych harlejach.

    Ja tam widzialem glownie gosci na japoncach, no ale ja odrozniam.

    > Może to kogoś zaboli ale dla mnie większość ludzi
    > jeżdżących na tłustych HD to pozerzy który bardzo chcą się pokazać.

    wow. Jakies kompleksy ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!