  • 11. Data: 2005-01-07 17:28:02
    Temat: Re: minusy dns poza nask?
    Od: RusH <l...@p...pl>

    <"przemcia()"@poczta.fm> wrote :

    > onet.pl tez spamerzy, interia, wp.pl i i wiele innych
    > malo kogo interesuje jak firma pozyskuje klienta - najwazniejsze
    > aby dawala wysokiej jakosci uslugi

    spoko, podaj swoj zdres, wysle ci troche snailmaili z dobrymi ofertami

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //
    http://randki.o2.pl/profil.php?id_r=352019

  • 12. Data: 2005-01-08 01:25:16
    Od: g...@w...studio.tpi.pl (Adam Wysocki)

    "przemcia()"@poczta.fm wrote:

    > malo kogo interesuje jak firma pozyskuje klienta - najwazniejsze aby
    > dawala wysokiej jakosci uslugi

    Mnie interesuje. Ze śmieciarzami nie wchodzę w żadne układy.

    --
    Adam Wysocki * http://www.gophi.rulez.pl/ * GG 1234 * GSM 0508878856
    Bylinku. Nie jesteś normalny. Jesteś znormalizowany. (C) Arek Gejdel

  • 13. Data: 2005-01-08 11:43:13
    Od: Marcin 'Qrczak' Kowalczyk <q...@k...org.pl>

    <"przemcia()"@poczta.fm> writes:

    > onet.pl tez spamerzy, interia, wp.pl i i wiele innych

    Nie sądzę. (Listy wysyłane przez nich do własnych użytkowników nie są
    spamem, tylko ceną konta.)

    > malo kogo interesuje jak firma pozyskuje klienta - najwazniejsze aby
    > dawala wysokiej jakosci uslugi

    Wielu ludzi interesuje i ze spamerami interesów nie robią.

    --
    __("< Marcin Kowalczyk
    \__/ q...@k...org.pl

  • 14. Data: 2005-01-08 13:08:04
    Temat: [OT] Re: minusy dns poza nask?
    Od: Piotr Górski <N...@P...mebovyrz.cy>

    przemcia()@poczta.fm napisał(a):

    > http://groups.google.pl/groups?q=domainassistance.pl
    &hl=pl&lr=&scoring=d&selm=blbdgn%242v5%241%40nemesis
    .news.tpi.pl&rnum=7

    > malo nakradl? teraz to na pewno mercedesem sie wozi, ale i tak w piekle
    > sie bedzie smazyl

    Na przyszłość warto użyc np. tinyurla...
    http://tinyurl.com/5r97y

    --
    Piotr Górski

    (...) z adminami się nie zadziera, bo skutki mogą być fatalne (...)

  • 15. Data: 2005-01-08 13:55:51
    Temat: Re: [OT] Re: minusy dns poza nask?
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Piotr Górski <N...@P...mebovyrz.cy> wrote:

    http://groups.google.pl/groups?q=domainassistance.pl
    &hl=pl&lr=&scoring=d&selm=blbdgn%242v5%241%40nemesis
    .news.tpi.pl&rnum=7

    > Na przyszłość warto użyc np. tinyurla...
    > http://tinyurl.com/5r97y

    Lepiej jednak wycinac niepotrzebne czesci adresu, to samo mozna osiagnac
    URLem:
    http://google.pl/groups?selm=blbdgn%242v5%241%40neme
    sis.news.tpi.pl

    A po tinyurl i innych skracaczach nie wiadomo dokad idzie link i trzeba
    klikac, zeby sie dowiedziec, ze to Google..

    Nie mowiac o tym, ze akurat moj czytnik (o dziwo!) nie ma problemow z
    klikaniem na polamane linki jak na gorze tego postingu. Moze masz uszkodzony
    czytnik? :-)

    --
    ./ premax
    ./ premax@hot,pl

  • 16. Data: 2005-01-08 19:50:38
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Przemyslaw Popielarski <p...@h...pl>
    w wiadomości <news:41dfe672$1@news.home.net.pl> wstukał:

> [...]
    .news.tpi.pl&rnum=7

    > Lepiej jednak wycinac niepotrzebne czesci adresu, to samo mozna osiagnac

    a jak komuś za długo to:
    http://42.pl/gg/blbdgn%242v5%241%40nemesis.news.tpi.
    pl ;)

    > A po tinyurl i innych skracaczach nie wiadomo dokad idzie link i trzeba
    > klikac, zeby sie dowiedziec, ze to Google..

    Albo lokalnie wręcz, bez netu dostępny:

    > Nie mowiac o tym, ze akurat moj czytnik (o dziwo!) nie ma problemow z
    > klikaniem na polamane linki jak na gorze tego postingu.

    A był złamany? Niewydajemniesię ;)

    > Moze masz uszkodzony czytnik? :-)

    Eee, nie pisał nic takiego :D

    --
    +++++++++++++++++++++++ Murphy's Laws +++++++++++++++++++++++++++++
    ++++++++++++ 1. If anything can go wrong, it will. ++++++++++++++++

  • 17. Data: 2005-01-08 19:59:59
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    > Nie mowiac o tym, ze akurat moj czytnik (o dziwo!) nie ma problemow z
    > klikaniem na polamane linki jak na gorze tego postingu.

> [...]

    Order the latest cumulative PTF package +++++++++++++++++++ SF99510
    Group HIPER PTF +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ SF99097
    ----------------- Tomasz Nycz (to reply see X-Email) --------------

  • 18. Data: 2005-01-09 09:31:20
    Od: "Azaroth" <a...@p...onet.pl>

    Witam!
    > Domainmaker oraz domainassistance i beeprovider to >jedna i tam sama
    > szulernia ,nawet telefony i adresy maja takie same >na >stronie.
    Ze mają ten sam adres nie oznacza ze to jest ta sama firma.
    Domainassistance i beep
    Agnat sp. z o.o.
    ul. Gdańska 107
    85-022 Bydgoszcz
    (52) 366-77-77
    Domainmaker
    omainMaker Sp. z o. o.
    85-022 Bydgoszcz
    ul. Gdańska 107
    tel. (52) 58 40 920, (52) 58 40 930
    Pozatym domainmaker nie oferuje sprzedaży domen sam tylko przez partnerów.
    > Cena u posrednika nasku za roczne odnowienie >domeny .pl oscyluje w
    > granicach 100zl - u nich 190zl za >co? za badziewny >panel i beznajdziejna
    > obsluge >klienta?
    Każdy oferuje swoją cene za domeny np net-line za pl bierze 150 zł za rok
    netto.
    > Zawsze jak przenosze domene z domainmaker do az.pl
    Każdy ma swoje procedury. Do nasku jak przenosisz od nich domene też musisz
    wypłnić formularz i wysłać faxem.

    Pozdarwiam
    Azaroth

  • 19. Data: 2005-01-09 18:16:06
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Azaroth wrote:
    > Każdy ma swoje procedury. Do nasku jak przenosisz od nich domene też musisz
    > wypłnić formularz i wysłać faxem.
    Wlasnie dlatego NASK zdecydowal sie aby domeny rejestrowali posrednicy,
    ktorzy maja systemy do elektronicznego dokonywania zmian.

    --
    Jakub 'LuTeK' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 20. Data: 2005-01-09 20:01:36
    Od: "Witold Romaniak" <w...@o...pl>

    Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com> wrote:
    > Wlasnie dlatego NASK zdecydowal sie aby domeny rejestrowali
    > posrednicy, ktorzy maja systemy do elektronicznego dokonywania zmian.

    Pytanie przy okazji: czy mozna wrocic od registrara do NASK?

    WR