  • 31. Data: 2010-07-09 14:10:31
    Temat: OT; Re: monster szejset
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik "J_K_K" napisał
    > Użytkownik "Zapek" <z...@k...pl> napisał

    > DG nie leży na Śląsku.
    Nigdzie nie zostalo napisane,ze Dąbrowa lezy na Slasku.

    --
    Zapek z Rybnika od 36 lat (nie znaczy,ze hanys ;) )
    P.S. Wiedzialem,ze kogos to 'zaboli' ;-)

  • 32. Data: 2010-07-09 14:30:37
    Temat: Re: OT; Re: monster szejset
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Zapek" <z...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Nigdzie nie zostalo napisane,ze Dąbrowa lezy na Slasku.

    ">>> Ae miałeś juz nie kupować nic ze Śląska."

    No to ze Śląska, czy od Ślązaka ;-) ?

    Pzdr nie-szowinistycznie :-)

    JKK

  • 33. Data: 2010-07-09 14:41:58
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Zapek" <z...@k...pl> napisał w wiadomości

    > ">>> Ae miałeś juz nie kupować nic ze Śląska."
    >
    > No to ze Śląska, czy od Ślązaka ;-) ?
    >
    > Pzdr nie-szowinistycznie :-)

    A to juz trza do Amila i Zefira (kolejnosc alfabetyczna).

    --
    Zapek

  • 34. Data: 2010-07-09 15:51:10
    Temat: Re: monster szejset
    Od: "Paszczak" <p...@p...onet.pl>

    Cześć.

    > Na cos jeszcze mam patrzec? Koles przez telefon bardzo konkretny i sam
    > zadeklarowal ze podjedzie na ogledziny. Cena do negocjacji. Opony nufki
    > sztuki. Motur jezdzony tylko w niedziele. No i mowil ze poleca.

    Na opis:

    "Moc: 25 KM (18 kW)"

    Czy wszystkie Ducati 600 tak mają, czy ten jest specjalny?
    Czy to jest to, o co Ci chodzi?

    Tak sie tylko pytam

    Pozdr...
    Paszczak
    TDM

  • 35. Data: 2010-07-09 18:04:59
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-07-09 17:51, Paszczak pisze:

    > Na opis:
    >
    > "Moc: 25 KM (18 kW)"
    >
    > Czy wszystkie Ducati 600 tak mają, czy ten jest specjalny?
    > Czy to jest to, o co Ci chodzi?
    OO,a do tego jeszcze kastrat..

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 36. Data: 2010-07-09 21:10:52
    Od: Zefir <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie.o2.pl>

    9

    > dwa pytania:
    > 1. Male mosntery w tych rocznikach mialy dwie tarcze?
    >
    > 2. Koles twierdzi ze sa uszkodzone ograniczniki na polce i ze to norma w
    > dukatach jak wyglebia. Prawda to? Dzisiaj w kazdym razie ma tym do mnie
    > przyjechac.
    >
    > Na cos jeszcze mam patrzec? Koles przez telefon bardzo konkretny i sam
    > zadeklarowal ze podjedzie na ogledziny. Cena do negocjacji. Opony nufki
    > sztuki. Motur jezdzony tylko w niedziele. No i mowil ze poleca.

    Mina jakaś i składak jak chuj. Te roczniki miały jedną tarczę i złote
    lagi, zmieniony zadupek, nakładek na wydechy też nie było w tym
    roczniku, przy glebie tradycyjnej robi się wgniotka na baku ale
    ogranicznikom się nic nie dzieje, musiał być zdrowy dzwon tym bardziej
    że dekle zbiorników obdrapane, kierownice jeszcze miał zmienianą -
    powinna być z alamunium a jest chromowana (co to, czoper jest?)

    Mojego nie sprzedaję, rozebrany jest na czynniki pierwsze i czeka na
    malowanie, będzie maszynka do pieszczenia i do jazdy do kościoła.

    --
    pzdr.
    zefir

  • 37. Data: 2010-07-09 21:42:51
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Zapek" <z...@k...pl> wrote:

    >Ae miales juz nie kupowac nic ze Slaska.
    >A Zefir to przecie ślonzok z Dąbrowy !!!

    To Dabrowa jest na Slasku? przesuneno jom?;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 38. Data: 2010-07-09 21:51:12
    Od: Zefir <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie.o2.pl>

    W dniu 2010-07-09 15:50, Zapek pisze:
    > Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'"<k...@q...spaaaaam.pl> napisał w wiadomości

    > Ae miales juz nie kupowac nic ze Slaska.
    > A Zefir to przecie ślonzok z Dąbrowy !!!

    Jak Ci pokaże ślonzoka z Dąbrowy to Ci się zawory ssące z wydechowymi
    miejscami zamieniom, ty... ty... zaworopsuju ty.

    --
    pzdr.
    zefir

  • 39. Data: 2010-07-12 06:07:51
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' napisał(a):
    > Jest se taki sprzet:

    Nie ma temata, ktos to kupil. A ch... nie zadzwonil zeby o tym powiedziec.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 40. Data: 2010-07-12 16:25:58
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    On 2010-07-09 12:00, Don Pedro wrote:

    > Faktycznie, to go różni od TL-a.

    też masz L, a że w nazwie i porządną vałkę pod dupą ;-)

    --
    jeDrASS + ponętna vłoszka