    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [OT] Szerokie horyzonty
    Date: Mon, 1 Jan 2018 19:11:51 +0100
    <p2dmm1$5ip$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>

    On 1/1/2018 6:59 PM, Marek wrote:
    > Rozrywkę. Niezmiernie mnie bawi  jak się nadymasz biorąc na poważnie
    > prowokacje w dyskusji na  takie tematy.

    Znowu pieprzysz o prowokacjach. To bardzo wygodne, ale niestety dość
    łatwe do odczarowania. Wystepowanie z pozycji ezaminatora na usenecie
    demaskuje bardzo czesto skrzetnie ukrywane głupie przekonania.

    > Ja w to wierzę? Bynajmniej. Natomiast bardzo interesujące jest to, że po
    > raz kolejny wietrzysz wierzących. Może i słusznie, że taki
    > przewrazliwiony jesteś. Ta grupa, która tak niefrasobliwie lekceważysz
    > za parę lat będzie Ci dyktować warunki.Proponuję zacząć (chociaż udawać)
    > w coś  wierzyć, by nie być później samemu wytykanym.

    Wątpie. Ta grupa raczej nie zdąży przejąć władzy nad umysłami, za tępi
    są, co najwyżej beda walić się po łbach bo tylko tyle dzadzą radę. Nawet
    jeśli zrobią to lokalnie na większą skalę to jest wiele możliwości. Nie
    przejmuj się mna tak bardzo, zawsze mogę zostać honorowym żydem i
    rzadzić światem czy czym tam oni obecnie rządzą.

    > Ojtam ojtam, temat sam wywołales Randim , Jackowski jako jego pogromca
    > nasuwa się automatycznie.

    Jackowski pogromcą Randiego :D A przypadkiem Jackowski nie startowal po
    ten 1mln dolców, coś mi się kiedyś usłyszało?

    > Natomiast dla mnie jest dziwne, że taki
    > fachowiec od wszystkiego o pierwszym wyborowym strzelcu
    > Rzeczypospolitej  nie słyszał i na artykułe w Wikipedii (dosc
    > tendencyjnym zresztą)  podpiera swoje zdanie.

    Mozna podpierać swoje zdanie na wielu mediach, ale niestety dyskusja w
    internecie wymaga wskazywania palcem linków. Jeśli chcesz dostać
    oryginalne prace naukowe czasem wymaga to ruszenia dupy na drugi koniec
    PL żeby znaleźc materiały. Nie wiem czy warto dla paru suwerenów od
    biorezonansu. Oni i tak są tylko szumem, choć niektóry szum zakłuca
    sygnał i dlatego nie należy przechodzić obok bez solidnego zdzielenia w
    łeb. Taki obowiązek sceptyka. Czasem nie bez dozy przyjemności.