eGospodarka.plGrupypl.internet.polip[OT] Wysyłanie maili poprzez GPRS i walka z Erą... (długie) › Re: [OT] Wysyłanie maili poprzez GPRS i walka z Erą... (długie)
    From: Bohdan 'Nexus' Horst <n...@i...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: [OT] Wysyłanie maili poprzez GPRS i walka z Erą... (długie)
    Date: Mon, 21 Jun 2004 21:30:28 +0000 (UTC)

    On 2004-06-21, Przemyslaw Popielarski <p...@h...pl> wrote:

    > Rozlaczal-nie rozlaczal to nie powinno miec znaczenia. Zazwyczaj pakiet
    > bajtow (te 100 KB) liczy sie per okres czasu (np. doba), a nie per
    > polaczenie.

    skad takie dane?

    korzystałem z GPRSa w PlusGSM przez pół roku i zawsze było liczone per
    sesja PPP...

    czyli 6 gr (promocja 3gr za paczkę 100kB) za trzasnięcie drzwiami
    (wynegocjowanie połączenia)

    jak się skończyła promocja to juz była złotówka.. i przestałem korzystać
    ;))))

    pozdrawiam

    p.s. w Siemensie ME45 był na dodatek problem, bo bez kombinacji nie dało
    sie na raz podłączyć kabelka do komputera i do zasilania w związku z
    czym maksymalny czas sesji nie przekraczał 10h.. :)

    --
    Bohdan 'Nexus' Horst