  • 1. Data: 2013-08-12 12:45:51
    Temat: OT - duży park rozrywki niedaleko Polski
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Witam!

    Pytanie poza tematem ale myślę, że na tej grupie znajdę najwięcej osób
    doświadczonych w tej kwestii.

    Szukam dużego parku rozrywki (lunaparku / wesołego miasteczka) w odległości
    maksymalnie 6 godzin jazdy od Katowic.

    Nie wiem, czy słabo szukam (pewnie tak) czy może nasi bracia Słowianie z
    południa są w tej kwestii tak samo ubodzy jak my, ale jedyne co znalazłem to
    wiedeński Prater. W Niemczech znalazłem trzy parki ale dwa na zachodzie, a
    jeden na północy i wszystkie z dojazdem w granicach 8 -9 godzin. W Czechach
    nic, na Słowacji jest Tatralandia ale nie tego szukamy, W Austrii tylko
    rzeczony Prater. We Włoszech nad j. Garda, ale to też za daleko.

    Na prawdę nie ma nic bliżej? Nic nie powstało przez 20 lat w byłych
    Wschodnich Niemczech, ani w Czechach i na Słowacji? Coś mi się nie chce
    wierzyć i raczej skłaniam się ku opcji że to ja źle szukam :-)

    Z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam
    Ergie

  • 2. Data: 2013-08-12 13:03:58
    Temat: Re: OT - duży park rozrywki niedaleko Polski
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-08-12 12:45, Ergie pisze:
> [...]
    >
    > Szukam dużego parku rozrywki (lunaparku / wesołego miasteczka) w
    > odległości maksymalnie 6 godzin jazdy od Katowic.

    Tak na szybko:
    Liberec - http://www.centrumbabylon.cz/pl/babylon/.

  • 3. Data: 2013-08-12 13:14:25
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Ergie wrote:

    > W Niemczech znalazłem trzy
    > parki ale dwa na zachodzie, a jeden na północy i wszystkie z dojazdem
    > w granicach 8 -9 godzin.

    W sumie coś chyba słabo szukasz.
    Z tego co kojarzę w najbliższej okolicy niemieckiej
    to są Tropical Island - po drodze do Berlina
    i ostatnio będąc w Lipsku widziałem znaki do jakiegoś
    parku rozrywki (google podpowiada, że Belantis)
    ale nie wiem ile czasu byś tam jechał ani nawet nie wiem
    co tam jest ani czy warto.
    A jakby poszukać, to jest pewnie coś wiecej by się znalazło.

  • 4. Data: 2013-08-12 13:23:08
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    cef wrote:

    > Z tego co kojarzę w najbliższej okolicy niemieckiej
    > to są Tropical Island - po drodze do Berlina

    Ktos chyba pytał o to samo na grupie wroc, ale
    właśnie z nastawieniem na parki wodne, więc to mnie zmyliło,
    bo tam pod Berlinem to raczej sama woda-żadnych lunaprków.

  • 5. Data: 2013-08-12 13:23:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 12 Aug 2013 12:45:51 +0200, Ergie napisał(a):
    > Szukam dużego parku rozrywki (lunaparku / wesołego miasteczka) w odległości
    > maksymalnie 6 godzin jazdy od Katowic.

    Do Soltau/Heidepark masz jakies 7, jak przycisniesz to moze w 6
    zajedziesz :-)

    Przy czym radze jednak zaplanowac jakis nocleg w poblizu.
    A kto wie czy nie dwa - caly dzien rozrywki moze i tatusia zmeczyc :-)

    > W Czechach
    > nic, na Słowacji jest Tatralandia ale nie tego szukamy,

    Pod Berlinem jest Tropical Island, ale nie tego szukacie, bo to tez
    aquapark.

    Te sprawdz
    http://de.wikipedia.org/wiki/Liste_von_Freizeitparks
    #Freizeitparks_in_Sachsen

    hm, brzmi ciekawie
    http://www.belantis.de/

    > Na prawdę nie ma nic bliżej? Nic nie powstało przez 20 lat w byłych
    > Wschodnich Niemczech, ani w Czechach i na Słowacji? Coś mi się nie chce
    > wierzyć i raczej skłaniam się ku opcji że to ja źle szukam :-)

    Najblizszy masz przeciez w Chorzowie :-)

    Jackson obiecywal, ale nie dotrzymal. Widac byle demoludy zbyt biedne.
    No i maja za malo autostrad, jak maja klienci dojechac ? :)

    A moze sprawdzic tanie loty do Paryza ?
    Albo do Anglii :-)

    J.

  • 6. Data: 2013-08-12 13:26:34
    Od: p...@g...com

    no niestety tak to wyglada:
    http://www.rainbowtours.pl/niemiecki-rajd-po-parkach
    -rozrywki/zakwaterowanie-npr

    ps do Serengeti wg google powinienes dojechac w 7h
    http://www.serengeti-park.de/en/welcome.html

    P.

  • 7. Data: 2013-08-12 13:40:29
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    net...

    > Do Soltau/Heidepark masz jakies 7, jak przycisniesz to moze w 6
    > zajedziesz :-)

    Ten znalazłem i właśnie szukam czegoś podobnego ale bliżej. No dobra może
    być ciut mniejszy :-)

    > Przy czym radze jednak zaplanowac jakis nocleg w poblizu.
    > A kto wie czy nie dwa - caly dzien rozrywki moze i tatusia zmeczyc :-)

    Bilet dwudniowy kosztuje tylko 10 eur więcej od jednodniowego więc, pewnie
    tak by trzeba zrobić, choć nie ukrywam, że wolę rozwiązania jadę -
    korzystam - wracam. Niestety przy 8 godzinach jazdy to się robi trochę
    męczące.

    > Te sprawdz
    > http://de.wikipedia.org/wiki/Liste_von_Freizeitparks
    #Freizeitparks_in_Sachsen

    > hm, brzmi ciekawie
    > http://www.belantis.de/

    Wielkie dzięki! Taką miałem nadzieję że to ja źle szukam :-)

    > Najblizszy masz przeciez w Chorzowie :-)

    I w dodatku z największym roller coasterem w całym kraju! :-)

    > Jackson obiecywal, ale nie dotrzymal. Widac byle demoludy zbyt biedne.
    > No i maja za malo autostrad, jak maja klienci dojechac ? :)

    Podobno pod Warszawą coś się obecnie buduje. Niedawno powstał park w Żorach
    (twin pigs), ale niestety jeszcze nie dokończyli roller coastera. W planach
    wygląda bardzo obiecująco (jak na nasze skromne realia)

    > A moze sprawdzic tanie loty do Paryza ?
    > Albo do Anglii :-)

    Sprawdzałem, dla dwóch osób ok, ale całą rodziną jednak taniej wychodzi
    samochodem, a jak doliczyć dojazd i czas spędzony na lotnisku to wychodzi że
    taki przelot to i tak zajmuje 4-5 godzin więc niewiele krócej.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 8. Data: 2013-08-12 13:43:39
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup

    > Tak na szybko:
    > Liberec - http://www.centrumbabylon.cz/pl/babylon/.

    To znam (choć osobiście nie byłem) ale nie tego szukamy, chodzi nam o
    miejsce gdzie będą roller coastery itp.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 9. Data: 2013-08-12 13:55:56
    Od: r...@g...com

    W dniu poniedziałek, 12 sierpnia 2013 12:45:51 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

    > Szukam dużego parku rozrywki (lunaparku / wesołego miasteczka) w odległości
    >
    > maksymalnie 6 godzin jazdy od Katowic.

    Legoland Gunzburg, niby 8h, ale cały czas autostradą.

    R.

  • 10. Data: 2013-08-12 13:58:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 12 Aug 2013 13:40:29 +0200, Ergie napisał(a):

> [...]
    > być ciut mniejszy :-)

    > Bilet dwudniowy kosztuje tylko 10 eur więcej od jednodniowego więc, pewnie

    W sumie to obok masz ten Serengeti.

    > Wielkie dzięki! Taką miałem nadzieję że to ja źle szukam :-)

    Ale nie wiem czy to to samo ... na oko 3x mniejsze niz Soltau.
    Choc kolejka akurat podobna.

    J.