  • Data: 2017-10-17 16:44:26
    Temat: Re: [OT] ekrany dotykowe są BEEEEEE
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2017-10-17 o 14:39, J.F. pisze:

    >Być może projektant daje takie same, ale nie w moim Avensisie T25.

    To pogratulowac tym malym zoltym raczkom.
    Kupisz inne auto i sie zdziwisz :-(

    >Chyba nie kapuję. Nie ma kontrolki od świateł?

    Nie o to chodzi. Swiatel nie wlaczam, bo sie same zawsze wlaczaja.
    Ale skoro galka jest w pozycji "wylaczone" to
    1) wyswietlacz swieci pelna jasnoscia, bo przeciez dzien jest. OK, to
    tak bardzo nie przeszkadza.
    2) na dlugie nie moge przelaczyc :-)
    3) przyciski i galki nie sa podswietlone. I trzeba trafiac w ciemno, a
    duzo ich.

    Hm, a zegary jakos podswietlone. Cos nieprzemyslana ta vectra :-)

    Galka od swiatel na szczescie odpowiednia i w ciemno mozna ja
    przekrecic.

    J.