  • 1. Data: 2012-10-20 10:13:10
    Temat: [OT] nie widać postów z tej grupy na news.task.gda.pl
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    z tydzień temu jeszcze było dobrze
    teraz coś padło chyba na serwerze bo inne grupy normalnie

    erator/

  • 2. Data: 2012-10-20 11:27:19
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    W dniu 20.10.2012 o 10:13 zlotowinfo <d...@d...xx> pisze:

    > z tydzień temu jeszcze było dobrze
    > teraz coś padło chyba na serwerze bo inne grupy normalnie

    Używam news.icm.edu.pl

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

  • 3. Data: 2012-10-20 12:04:28
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 20 Oct 2012 10:13:10 +0200, "zlotowinfo" <d...@d...xx> wrote:

    >z tydzień temu jeszcze było dobrze
    >teraz coś padło chyba na serwerze bo inne grupy normalnie

    Zgadza się też to miałem, trzeba serwer zmienić, z tego co się
    orientuje to neostrada wszystkich wpuszcza teraz do czytania i pisania
    czyli news.neostrada.pl

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-10-20 12:35:50
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą dizel
    naskrobał(a):

    > orientuje to neostrada wszystkich wpuszcza teraz do czytania i pisania
    > czyli news.neostrada.pl

    Nie wszystkich, ja mam z kablówki i mnie nie wpuściło.
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Stirlitz migiem uciekł przez okno.
    Mig skrył się w chmurach.

  • 5. Data: 2012-10-23 17:54:12
    Od: spam <"seba101(spam)"@wp.pl>

    W dniu 2012-10-20 11:27, Piotr M pisze:

    > Używam news.icm.edu.pl

    od kiedy gazeta wyłączyła swoje przesiadłem się na news.atman.pl i jest ok.

    --
    Sebastian

  • 6. Data: 2012-10-24 08:59:40
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    ...:::WISKOLER:::... nabazgrał(a):

    > Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą dizel
    > naskrobał(a):
    > Nie wszystkich, ja mam z kablówki i mnie nie wpuściło.

    A UPC wypluwa z czego co widzę bez problemu.