  • 1. Data: 2012-10-19 13:23:52
    Temat: CM10 i Defy - dla zainteresowanych
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Cuda się podobno czasem zdarzają, tyle że to nie cud, tylko praca
    i upór ludzi z XDA.
    Jakiś czas temu pojawił się pomysł ominięcia zablokowanego BL w Defy.
    Wgrałem to co jest:
    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=176
    8702

    I jest całkiem dobrze. Stara Defy działa, szybko na nowym JB by CM.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 2. Data: 2012-10-19 17:59:06
    Temat: Re: CM10 i Defy - dla zainteresowanych
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 19.10.2012 13:23, kakmar pisze:
> [...]
    8702

    > I jest całkiem dobrze. Stara Defy działa, szybko na nowym JB by CM.

    dla zielonej soczewki (SOC) też jest ten soft?

    ToMasz

  • 3. Data: 2012-10-22 09:28:38
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 19.10.2012 ToMasz <n...@n...neostrada.pl> napisał/a:

    > dla zielonej soczewki (SOC) też jest ten soft?

    Wg. opisu jest 1 dla obu wersji i D+, u mnie działa na zielonej.
    Ale to jest wczesna, dość wersja, co wychodzi po paru dniach używania.
    Updaty wychodzą często i chyba warto poczekać na lepszą wersję.

    --
    kakmaratgmaildotcom