    Date: Sun, 15 Sep 2013 02:56:46 -0400
    From: rs <n...@n...spam.info>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.film
    Subject: Re: [OT] smartfony w kinie [cross]

    On 9/14/2013 8:20 PM, Habeck Colibretto wrote:

    > rs, weź sobie jaj nie rób. Zobacz co na początku napisałeś.
    > Moja odpowiedź jest taka, że do takiej rzeczy trzeba włączyć myślenie. I
    > tyle. Użycie odpowiedniej aplikacji (a akurat takiej, która prawidłowo
    > zadziała nie ma) wymaga jeszcze większego wysiłku niż włączenie tego
    > ręcznie. I tego chcesz od tych, którzy Cię wkurzają używaniem komórek w
    > czasie seansu? Myślenia? Udowadniasz, że da się coś zrobić, używając
    > jeszcze większej ilości szarych komórek, ale zapominasz, że to dla ludzie,
    > który ich używają znacznie mniej. Co Ty chcesz udowodnić?

    co na początku napisałem? ano podałem link, do prostego sposobu
    odwrócenia jasności wyświetlanej informacji na ekranie. z jego zaletami
    i wadami. trzy kliki. ty natomiast oparłeś się, ze:
    1. do tego trzeba myslenia. wiec sorry, ale jak trzy kliki, które są
    krok po kroku podane, wymagają myślenia, tym bardziej, ze o tym kiedy
    masz to zrobic ci przypominają z ekranu, to ja wymiękam.
    2. uczepiłeś się, ze to nie automat. nie wiem po co musi byc, ale
    podałem ci rozwiązanie, które może zadziałać automatycznie. owszem, do
    konfiguracji tego, potrzeba trochę pomyśleć, ale nie tego myślenia się
    tyczyło twoje:

    "To nie jest automat, tu trzeba pomyśleć przed użyciem telefonu." w
    pierwszej twojej odpowiedzi.

    zauważ, ze ten post jest crossem, na grupę o telefonii GSM, jakoś tam, a
    czepialskich tam nie brakuje, wręcz przeciwnie tylko jakby trochę
    bardziej konstruktywnie, nikt się do tego rozwiązania nie uczepił. tylko
    ty, jako znawca rzeczy wszelakich.

    > Zadanie. Nie zdanie. Choć może walnęła Ci się literówka.

    tak to byla literówka. no czuje się pokonany. odwołuje wszystko co do
    tej pory napisałem. masz rację we wszystkim. począwszy od cerberusa,
    łamania kodów, działania bomby nuklearnej, ujęciach kamer przed białym
    domem a skończywszy telefonach komórkowych. <rs>