  • From: "Big Jack" <a...@b...zz>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [OT] wyłączają kolejny serwer news
    Date: Thu, 28 Feb 2013 23:16:16 +0100

    "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Oceniłem i wpisałem również informację, że po wyłączeniu serwera
    > przenoszę 4 domeny za które płacę ślepo od lat około 500 PLN
    > rocznie do konkurencji. Już dawno powinienem był to zrobić, bo
    > cena za domenę dla stałych klientów jest chora - teraz nakłonili
    > mnie całkowicie.
    >
    > ADIOS HOME.PL

    Sam nie wiem czy jestem w lepszej, czy w gorszej sytuacji. Lata temu za
    cenę trzyletniego abonamentu kupiłem dożywotnie konto pocztowe. Dzięki
    temu miałem też dostęp do tego, IMHO, świetnego serwera news. Pewnie
    łajzy doszli do wniosku, że nie będą utrzymywać serwera, który generuje
    im tylko koszty. Chyba ze 3 lata temu podjęli już próbę wyłączenia go,
    ale chyba dostali chór wujów, bo po jakimś czsie znowu go włączyli.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675