  • Data: 2020-04-06 15:05:45
    Temat: Re: Obniżyc czy podwyższyć?
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06-04-2020 o 13:41, Janusz pisze:

> [...]

    Posługiwanie się sfałszowanymi statystykami i próby ataku na kogoś kto
    takie fałszerstwa opisuje, to jest popieranie pisu i jego zakłamanej
    narracji, czy Ci się to podoba czy nie.

    co innego
    > Szumowski, ograniczenia muszą być ale na pewno nie takie jak zrobili.
    > Co się dzieje gdy nie ma ograniczeń można zobaczyć w usa, hiszpania,
    > włochy itd.

    Versus Holandia (pomimo braku ograniczeń wynika mają praktycznie takie
    same jak całkiem pozamykana i identyczna Belgia), Szwecja, Korea Płd,
    Tajwan.....

    Czyli to nie zamykanie lub jego brak decyduje, tylko jakiś inny czynnik.

    > Wiem o tym i doskonale to rozumiem ale zauważ że jakby inni rządzili
    > musieliby zrobić to samo,

    Nie musieliby, właśnie na tym wic polega.