  • Data: 2005-01-30 17:37:11
    Temat: Re: Obrazki z kodem - czemu służą?
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

    Lukasz Jachowicz <h...@n...7thguard.net> wrote:

    > Co nie zmienia faktu, że wszystkie tego typu obrazki skutecznie
    > uniemożliwiają korzystanie z serwisu osobom niedowidzącym, niektórym
    > daltonistom, osobom niewidzącym, wreszcie osobom używających tekstowych
    > przeglądarek.

    Mimo, że wzrok mam raczej dobry, pare razy miałem problemy z przepisaniem
    tego tekstu na stronie naskowej. Rozumiem, zabezpieczenie przed rozpoznaniem
    tekstu z obrazka (OCR), ale imho mocno przesadzone. Zresztą, inne serwisy
    whois w ogóle nie posiadają tego typu zabezpieczeń i jest dobrze.

    --
    [ ŁT ]