    From: Lukasz Jachowicz <h...@n...7thGuard.net>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Obrazki z kodem - czemu służą?
    Date: Mon, 31 Jan 2005 10:05:56 +0000 (UTC)

    Krychu napisal(a):
    > Teraz dla odmiany utrudniasz zycie niedoslyszacym.
    Chyba nie dotyczales, o co mi chodzilo - o _dodatkowe_ zrodlo informacji
    o tekscie zawartym na obrazku. _dodatkowy_ plik ogg/mp3/wav/whatever,
    obok obrazka.

    > Poza tym pod lepszymi OS
    > jest funkcja podmieniania barw, wyostrzania/rozmazywania obrazu itd. wlasnie
    > dla niedowidzacych, daltonistow, zezowatych itd. W tym momencie np. barwa
    > czerwona, ktorej daltonista nie rozroznia, zostajee zamieniona na zolta lub
    > inna.
    Uhm. Powiedz to osobie, ktora nie widzi. I przez to w jednym z niewielu
    miejsc, gdzie moze poczuc sie w pelni rowna - internecie - nagle stawia
    sie jej kolejne przeszkody, uniemozliwia korzystanie z serwisow itp.

    l.
    --
    http://7thGuard.net/
    2:484/47.222