  • 11. Data: 2012-10-25 14:49:12
    Temat: Re: Obudowy aluminiowe dla elektroniki.
    Od: pawel2420 <z...@n...pl>

    W dniu 2012-10-25 11:01, gr.news pisze:
    > Super!, proszę o kontakt na maila. Prawidłowy adres znajduje się w nagłówku posta.
    Masz może jakieś zdjęcia tych profili?

    Wieczorem może coś wyślę.
    Profil jest zwykły prostokątny 80x25x1.2 z lekko zaokrąglonymi rogami. W
    tej hurtowni "Tabal", do której ktoś podał tu link ma on oznaczenie
    92039. Cała konstrukcja obudowy opiera się na specjalnych zaślepkach z
    ABSu. Montaż płytki wewnątrz obudowy jest bardzo szybki. Jedna osoba
    przez pół dnia spokojnie złoży kilkaset urządzeń.

    Paweł

  • 12. Data: 2012-10-27 22:01:57
    Od: "gr.news" <g...@g...com>

    No, znalazłem wreszcie.
    http://www.aks-zielonka.pl/UserFiles/File/katalog/Al
    uminium_EHS_AKS_ZIELONKA.pdf
    (str. 3, 4, 5)

    Pozdrawiam.

  • 13. Data: 2012-10-27 22:14:21
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "gr.news"
    > No, znalazłem wreszcie.

    A ceny? Nie zabijają?

    Robert

  • 14. Data: 2012-10-27 22:54:13
    Od: k...@v...pl

    W dniu sobota, 27 października 2012 22:14:37 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski
    napisał:
    > Użytkownik "gr.news"

    > A ceny? Nie zabijają?
    >

    > Robert

    Wierzysz w cuda że u nich można kupić mniej niż wagon? Oczywiście w cenę wliczona
    cena lokomotywy. Jak ktoś ma coś do sprzedania to pisze ile chce za metr, litr czy
    kilogram. Chyba ich pojebało że jak ktoś chce zobaczyć cenę to się musi zalogować.
    Dla mnie firmy tak postępujące są mało wiarygodne.

  • 15. Data: 2012-10-28 10:32:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Oct 2012 13:54:13 -0700 (PDT), k...@v...pl napisał(a):

> [...]
    kilogram. Chyba ich pojebało że jak ktoś chce zobaczyć cenę to się musi zalogować.
    Dla mnie firmy tak postępujące są mało wiarygodne.

    W detalu owszem, w hurcie bywaja inne zasady.

    Ostatnio uslyszalem ze pewna firma daje upusty do 80% ... paranoja, ale
    firma istnieje dlugo, widac rynkowi to odpowiada :-)

    J.